نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بازنویسی فیلمنامه بازسازی فیلم Scarface توسط گرت دانت الکوسر

شرکت یونیورسال پیکچرز از استخدام گرت دانت الکوسر برای بازنویسی فیلمنامه بازسازی فیلم صورت زخمی (Scarface) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز از استخدام نویسنده دیگری برای بازنویسی فیلمنامه نسخه بازسازی فیلم Scarface خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، یونیورسال گرت دانت الکوسر را برای بازنویسی فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. الکوسر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه نسخه انگلیسی زبان فیلم Miss Bala برای شرکت سونی پیکچرز شناخته شده که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. فیلمنامه اصلی بازسازی فیلم Scarface توسط دیوید آیر، جاناتان هرمان و جوئل کوئن و اتان کوئن نوشته شده است و اکنون قرار است توسط نویسنده دیگری بازنویسی شود. 

آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و فیلم Southpaw (چپ دست)، برای دومین بار کارگردانی بازسازی فیلم Scarface را بر عهده گرفته است. دیگو لونا، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، قرار است نقش اصلی فیلم Scarface را بازی کند؛ اما هنوز مشخص نیست که او همچنان در این پروژه حضور خواهد داشت یا اینکه این فیلم را ترک کرده است. اتفاقات فیلم جدید Scarface در زمان حال و شهر لس آنجلس رخ خواهد داد و تمرکز آن روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود.

این فیلم، سومین فیلم Scarface خواهد بود که قرار است به روی پرده برود؛ فیلم اصلی و اول به کارگردانی هاوارد هاوکس و با بازی پل مونی، در سال ۱۹۳۲ و دومین فیلم به کارگردانی برایان دی پالما و با بازی آل پاچینو در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفته است. الیور استون کار نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده داشت. اتفاقات دو فیلم اول Scarface به ترتیب در شهرهای شیکاگو و میامی جریان داشته است که هر دوی این فیلم‌ها داستان یک مهاجر را روایت کرده‌اند.

فیلم Scarface در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما کمپانی یونیورسال اعلام کرد که این فیلم در حال حاضر از جدول اکران فیلم‌های آینده این کمپانی حذف شده و دیگر قرار نیست در این تاریخ به روی پرده‌های سینما برود. تاریخ اکران جدید فیلم Scarface در آینده اعلام خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده