نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار فیلم Fahrenheit 451 با حضور بازیگر Black Panther اعلام شد

شبکه HBO تاریخ انتشار فیلم 451 درجه فارنهایت (Fahrenheit 451) را به کارگردانی رامین بحرانی و بازی مایکل بی جردن تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO تاریخ انتشار فیلم Fahrenheit 451 را تایید و اعلام کرده است. بخش فیلمسازی HBO با انتشار تیزری کوتاه که حاوی تصاویر رسمی از این فیلم نبود، اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) امسال از این شبکه منتشر شود. مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) و فیلم Creed (کرید)، در نقش گای مونتاگ و مایکل شنون، بازیگر فیلم Man of Steel (مرد پولادین)، در نقش کاپیتان بیتی، نقش‌های اصلی فیلم Fahrenheit 451 را بازی کرده‌اند. علاوه بر جردن و شنون، سوفیا بوتلا در نقش کلاریس، لیلی سینگ در نقش ریون، لورا هریر در نقش میلی مونتاگ و مارتین دونوان در نقش کمیسر میاری، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم Fahrenheit 451 بر عهده رامین بحرانی کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم 99 Homes (خانه 99)، بوده است. علاوه بر کارگردانی، بحرانی به‌همراه امیر نادری، کارگردان فیلم Vegas: Based on a True Story، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. فیلم Fahrenheit 451 براساس کتابی به همین نام اثر ری بردبری که در سال ۱۹۳۵ منتشر شد، تولید شده است. در داستان این کتاب و البته فیلم، آینده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که تمامی کتاب‌ها غیرقانونی تلقی و سوزانده می‌شوند. فارنهایت 451، دمایی است که کاغذ در آن شروع به سوختن می‌کند. فیلمبرداری و تولید فیلم Fahrenheit 451 در شهر تورنتو در کشور کانادا انجام شده است.

از دیگر عوامل تولید فیلم Fahrenheit 451 می‌توان به کرامر مورگنتائو در نقش مدیر فیلمبرداری، مارک دیگبی در نقش طراحی صحنه، مگان کسپرلیک در نقش طراحی لباس، الکس هال در نقش ادیتور و متئو زینگلس به‌همراه آنتونی پارتوس در نقش ساخت موسیقی متن فیلم، اشاره کرد. این فیلم توسط شرکت‌های فیلمسازی چون Brace Cove، نوروز فیلمز و Outlier Society تولید شده است. رامین بحرانی، سارا گرین، مایکل بی جردن، آلن گاسمر، پیتر جیسن و دیوید کاسورث نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Fahrenheit 451 حضور دارند. ماه گذشته، شبکه HBO اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده