نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

لوگو رسمی فیلم Shazam منتشر شد

شرکت برادران وارنر لوگو رسمی فیلم Shazam (شزم) را منتشر کرد و ممکن است به‌زودی اولین تصویر رسمی این فیلم هم منتشر شود.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam در شهر تورنتو در کشور کانادا آغاز شده و طی این مدت تصاویر هم از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم فاش شده است. قرار است بخش‌هایی از فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل شخصیت شزم در شهر فیلادلفیا در آمریکا هم انجام شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر اولین لوگو رسمی فیلم Shazam را به شکل یک پوستر رسمی منتشر کرده است. این لوگو اطلاعاتی از جدیدترین فیلم از دنیای دی سی (DC) را فاش نمی‌کند و تنها نام و لوگو فیلم شزم قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Shazam Logo Officially Revealed

همچنین خبرنگاران مجله اینترتیمنت ویکلی قرار است امروز در یک رویداد زنده به پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam سر بزنند و یک جلسه پرسش و پاسخ با بازیگران و عوامل سازنده فیلم برگزار کنند و انتظار می‌رود در طی آن به سوال‌های طرفداران پاسخ داده شود. برخی اعتقاد دارند که ممکن است که این مجله در حاشیه این برنامه اولین تصویر رسمی از این فیلم را منتشر کند؛ اما هنوز تضمینی برای این موضوع وجود ندارد و هیچ شخص رسمی این موضوع را تایید و اعلام نکرده است. زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. علاوه بر این، مارک استرانگ بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند.

علاوه بر لوی،آنجل، و استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود و همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید این فیلم بین یک تا دو ماه دیگر طول بکشد.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده