نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Shazam آغاز شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار شزم (Shazam) رسما آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam خبر داده است. دیوید اف. سندبرگ، کارگردان این فیلم، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam، فیلم بعدی دنیای دی سی (DC)، رسما آغاز شده است. طبق تصویری که از اولین روز فیلمبرداری منتشر شده، این فیلم قرار است با نام تولیدی فرانکلین (Franklin) فیلمبرداری شود. انتظار می‌رود که بیشتر فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر ونکوور کشور کانادا انجام شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله اینکه فیلمبرداری چه مدت انجام خواهد شد و در حال حاضر چه بازیگرانی در سر صحنه فیلمبرداری فیلم Shazam حضور دارند، در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Shazam Begins Filming

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. علاوه بر این، اخیرا تایید و اعلام شده است که مارک استرانگ بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر لوی،آنجل، و استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل، قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. سندبرگ بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) شناخته شده است. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده