نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

فیلمبرداری فیلم مستقل بتمن زودتر از سال 2019 آغاز نخواهد شد

طبق جدیدترین شایعه‌ها و خبرهای منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل جدید شخصیت بتمن زودتر از سال ۲۰۱۹ آغاز نمی‌شود.

دنیای سینمایی دی سی (DC) به کندی در حال رشد است و فیلم Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز وان، جدیدترین فیلم این دنیای سینمایی است که در اواخر سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما خواهد رفت که واکنش‌های نمایش اولیه آن مثبت بوده است. از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam (شزم) در شهر تورنتو کشور کانادا آغاز شده است و پس از این دو فیلم، نوبت دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) خواهد بود که بسیاری امیدوار هستند تا پتی جنکینز بتواند موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کند. با این حال، شاید یکی از بزرگ‌ترین سوالات طرفداران دنیای دی‌سی وضعیت ساخت و انتشار فیلم مستقل جدید شخصیت بتمن باشد که هنوز بازگشت یا عدم بازگشت بن افلک هم در فیلم Batman مشخص نیست.

اسفند سال گذشته، شرکت برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین افلک، انتخاب و معرفی کرد. ریوز پیش از این تایید کرده بود که کار نوشتن بخش داستان فیلم بتمن به پایان رسیده است و این فیلم اکنون در فاز نوشتن فیلمنامه قرار دارد که خود ریوز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت HeroicHollywood منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Batman قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ آغاز شود و ممکن است که فیلمبرداری و تولید فیلم جدید شخصیت بتمن در زمان نامشخصی در طول سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کند.

Batman-II

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Shazam در شهر تورنتو در جریان است و پس از آن فیلمبرداری و تولید فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) در تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. همچنین ممکن است فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل شخصیت جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس که قرار است به ریشه‌های این شخصیت بپردازد، از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شود. بدین ترتیب اگر فیلمبرداری و تولید فیلم Batman در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۹ آغاز شود، این فیلم احتمالا در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) به کارگردانی کریستوفر نولان، آخرین فیلم شخصیت بتمن بود که در سال ۲۰۱۲ اکران شد و اگر فیلم جدید شخصیت بتمن در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ اکران شود، بدین ترتیب فاصله اکران آخرین فیلم شخصیت بتمن با جدیدترین فیلمش بین ۸ تا ۹ سال خواهد بود.

این در حالی است که گفته می‌شود که فیلم‌برداری فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) هم در سال ۲۰۱۹ میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این فیلم به‌همراه فیلم جدید شخصیت بتمن در سال ۲۰۲۰ اکران شوند. با این حال، هنوز بازگشت بن افلک یا حضور یک بازیگر دیگر به‌جای او در نقش بروس وین ملقب به بتمن مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که در طول سال ۲۰۱۹ می‌توانیم منتظر شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Batman باشیم که در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده