نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ اکران فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون تایید شد

شرکت یونیورسال و لجندری پیکچرز تاریخ اکران فیلم اعلان قرمز (Red Notice) با بازی دواین جانسون را تایید و اعلام کردند.

ماه گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت یونیورسال و لجندری پیکچرز توانستند پس از یک رقابت با شرکت‌های بزرگی چون برادران وارنر، پارامونت، سونی پیکچرز و حتی نتفلیکس، حقوق ساخت فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، را به‌دست بیاورند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال تاریخ اکران این فیلم را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته یونیورسال، فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر، در این تاریخ هیچ فیلم دیگری قرار نیست اکران شود؛ اما هفته قبل از آن یک فیلم از دنیای سینمایی دی سی که نام و عنوان مشخصی ندارد و هفته پس از آن انیمیشن جدید و بدون نام شرکت پیکسار به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) همکاری کرده بودند. اخیرا جانسون و تربر به‌‌عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با شرکت یونیورسال و لجندری همکاری کرده‌اند که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود. فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که بودجه ساخت فیلم Red Notice حدود ۱۲۵ میلیون دلار خواهد بود و دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز یک حقوق حدود ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین (از شرکت FlynnPictureCo)، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا (از شرکت Seven Bucks Production)، راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت. فیلم Skyscraper که دومین همکاری تربر و جانسون و اولین همکاری مشترک آن‌ها با یونیورسال و لجندری است، برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده