نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

ادامه همکاری دواین جانسون با یونیورسال و لجندری در فیلم Red Notice

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز در نظر دارند تا بار دیگر با دواین جانسون در فیلم اعلان قرمز (Red Notice) همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز قرار است در فیلم دیگری با دواین جانسون همکاری کنند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این دو کمپانی اخیرا توانسته‌اند حقوق ساخت و انتشار فیلم Red Notice را به‌دست آورند. در این فیلم اکشن جدید قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش اصلی فیلم باشیم و کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) همکاری کرده بودند. اخیرا جانسون و تربر به‌‌عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با کمپانی یونیورسال و لجندری همکاری کرده‌اند که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود.

Rawson Thurber and Dwayne Johnson

فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت. ددلاین اضافه کرد که این فیلم پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه بسیار بزرگ و پولساز را نیز دارد و به همین منظور کمپانی‌های بزرگ متعددی از جمله برادران وارنر، پارامونت، سونی پیکچرز و حتی نتفلیکس به‌دنبال تصاحب حقوق ساخت و انتشار فیلم Red Notice بودند، اما در نهایت یونیورسال و لجندری توانستند حقوق این فیلم را به‌دست آورند. انتظار می‌رود که فیلم Red Notice در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و به‌زودی اعضای تیم تولید، دیگر بازیگران و همچنین زمان اکران این فیلم تایید و اعلام شود. فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که بودجه ساخت فیلم Red Notice حدود ۱۲۵ میلیون دلار خواهد بود و دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز یک حقوق حدود ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین (از کمپانی FlynnPictureCo)، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا (از کمپانی Seven Bucks Production)، راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت. فیلم Skyscraper که دومین همکاری تربر و جانسون و اولین همکاری مشترک آن‌ها با کمپانی یونیورسال و لجندری است، برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده