نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶

آغاز مذاکره مارگو رابی برای پیوستن به جدیدترین فیلم تارانتینو

مارگو رابی مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم تارانتینو را آغاز کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مارگو رابی مذاکره رسمی با شرکت سونی پیکچرز برای بازی در نقش شارون تیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، را آغاز کرده است. در حال حاضر رابی پیشنهاد رسمی برای بازی در این فیلم را دریافت کرده و مذاکره جدی او با این شرکت برای توافق نهایی در جریان است و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد اعلام رسمی حضور رابی در جدیدترین فیلم تارانتینو باشیم. رابی که مدتی پیش برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن شده بود، بیشتر برای بازی در نقش هارلی کوئین در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، نائومی لاپاگلیا در فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) و جین در فیلم The Legend of Tarzan (افسانه تارزان) شناخته شده است.

در صورت توافق، رابی به لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood خواهد پیوست. همچنین پس از فیلم The Wolf of Wall Street، این دومین فیلمی است که رابی با دی‌کاپریو در آن هم‌بازی خواهد شد. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Once Upon a Time in Hollywood:

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم ریک دالتون با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن و کلیف بوث با بازی برد پیت، بدلکار و دوست قدیمی او هستند که سعی دارند در هالیوودی که این روز‌ها دچار تغییرات زیادی شده، جایی برای خودشان پیدا کنند. از آن طرف ریک یک همسایه مشهور هم دارد که همان شارون تیت است و داستان فیلم، پیرامون این شخصیت‌ها روایت می‌شود. 

Margot Robbie

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. علاوه بر رابی، شایعه‌های زیادی مبنی بر مذاکره شرکت سونی با ستارگان دیگر هالیوود از جمله تام کروز برای حضور در این فیلم نیز شنیده می‌شود که انتظار می‌رود تا پیش از شروع فیلمبرداری حضور بازیگران بزرگ دیگری در جدیدترین فیلم تارانتینو تایید و اعلام شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده