نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تامی وایزو کلیپی از تست خود در نقش شخصیت جوکر منتشر کرد

تامی وایزو بازیگر و کارگردان فیلم The Room چندی پیش اعلام کرد که علاقمند ایفای نقش جوکر است، حال به‌تازگی برای اثبات شایستگی خود، کلیپی از بازیگری‌اش منتشر کرد.

در طی چند وقت اخیر، اسامی بازیگران مختلفی برای ایفای نقش شخصیت جوکر در فیلم اختصاصی او مطرح شد که نام لئوناردو دی‌کاپریو و همچنین واکین فینیکس در آن به چشم می‌خورد. حال اگرچه به نظر می‌رسد که احتمال انتخاب شدن فینیکس بسیار بیشتر بوده و به‌نوعی بازیگر منتخب خود کارگردان پروژه محسوب می‌شود، اما تامی وایزو بازیگر و کارگردان فیلم The Room (اتاق)، علاقمندی خود برای ایفای این نقش در فیلم اختصاصی جوکر کمپانی برادران وارنر را اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کلیپی از تست بازیگری خود در قالب نقش شخصیت شاهزاده دلقک جرم و جنایت منتشر کرده است.

این بازیگر و کارگردان مرموز و به‌نوعی غیر عادی، به‌تازگی با اعضای تیم Nerdist تشکیل گروه داده تا بتوانند با همکاری با یکدیگر، یک کلیپ تست بازیگری از خود را درست کرده و فیلمبرداری کنند. تامی وایزو در این کلیپ تست، نقش شخصیت فوق‌العاده محبوب جوکر را ایفا کرده است. مطمئن باشید هرچیزی که شما درباره نسخه جدید این کاراکتر رویا پردازی کرده بودید، در این کلیپ وجود دارد. او در این کلیپ سعی دارد با داشتن لباس و همچنین گریم مخصوص، خود را شبیه به بازیگر این نقش یعنی هیث لجر درآورده و درست همانند فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) مقابل دوربین ایفای نقش کند. تامی وایزو در این کلیپ سعی داشته برای تست بازیگری این شخصیت، تمامی دیالوگ‌های معروف و نمادین جوکر که در فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک آورده شده را ایفا کند. او حتی با یک اسلحه اسباب‌بازی، بازی کرده و فردی را که شبیه به شخصیت بتمن لباس پوشیده است را هل می‌دهد؛ او تمام این کارها را بدون اینکه لازم باشد حتی کمی از دیوانگی و جنونی که این بازیگر برای آن معروف شده از دست بدهد، ایفا می‌کند. 

دانلود از آپارات

تماشای بازیگری مانند تامی وایزو که حاضر است دیوانگی و جنونی که اثری مانند فیلم اتاق با خود به همراه می‌آورد را در آغوش بگیرد، کاملا سرگرم کننده بوده و حتی می‌تواند گزینه مناسبی برای ایفای نقش این شخصیت باشد.  در اخبار حاشیه فیلم Joker، اعلام شده که مرحله فیلمبرداری این اثر اختصاصی، به کارگردانی تاد فیلیپس، از ماه می سال جاری آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که فیلم Joker قرار است یک فیلم جنایی خشن و غیرمنتظره باشد که اتفاقات آن در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت. این فیلم مشابه دیگر فیلم‌های دی‌سی نخواهد بود و بیشتر به فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی)، شباهت خواهد داشت. فیلم مستقل شخصیت جوکر در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد. علاوه بر کارگردانی، فیلیپس به‌همراه اسکات سیلور، نویسنده فیلم 8Mile، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است. اتفاقات این فیلم قرار است در یک جهان سینمایی جدید از برادران وارنر که نام رسمی ندارد، جریان داشته باشد. کمپانی دی سی کامیکس مسئولیت ساخت و توسعه این دنیای سینمایی را بر عهده دارد و قرار است دارای خط‌های داستان متفاوت باشد و بازیگران جدید و متفاوتی در آن حضور داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده