نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷

نیکلاس کیج صداپیشگی سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO را بر عهده گرفت

کمپانی برادران وارنر از انتخاب نیکلاس کیج به‌عنوان صداپیشه شخصیت سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر صداپیشه شخصیت سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت USAToday منتشر کرده، نیکلاس کیج، بازیگر فیلم Ghost Rider (گوست رایدر) و فیلم Face/Off (تغییر چهره)، به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت سوپرمن را در این انیمیشن بر عهده داشته باشد. اخیرا برادران وارنر از اضافه شدن هالزی برای صداپیشگی شخصیت واندر وومن و لیل یاکتی برای صداپیشگی شخصیت گرین لنترن به جمع صداپیشگان انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies خبر داده بود. سم رجیستر،‌ تهیه کننده اجرایی این انیمیشن در مصاحبه با این وب‌سایت گفت:

هر ابرقهرمان دنیای دی سی (DC) روی طرفداران تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین ما مسئولیت بزرگ و سنگینی بر عهده داریم تا یک صداپیشه مناسب برای هر یک از شخصیت‌های این انیمیشن انتخاب کنیم که نه‌تنها به نقش بخورد، بلکه برای فضای انیمیشن Teen Titans Go (تایتان‌های نوجوان به پیش) نیز مناسب باشد و ما بسیار برای همکاری با این صداپیشگان هیجان‌زده هستیم.

پیش از این، حدود ۲۰ سال پیش نیکلاس کیج قرار بود نقش سوپرمن را در فیلم Superman Lives (سوپرمن زندگی‌ خواهد کرد) به کارگردانی تیم برتون، بازی کند که در نهایت پروژه ساخت این فیلم کاملا لغو شد و حال به نظر می‌رسد که اینبار کیج که چندان هم با دنیای کامیک غریبه نیست، این شانس را خواهد داشت تا صداپیشگی این شخصیت بسیار محبوب دنیای دی‌سی را بر عهده داشته باشد. انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است براساس سریال انیمیشنی !Teen Titans Go که یک سریال انیمیشنی محبوب از دنیای دی‌سی است و از شبکه کارتون نتورک پخش می‌شود، تولید شود و در تابستان سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌های سینما برود.

اسکات منویل در نقش رابین، تارا استرانگ در نقش ریون (Raven)، کاری پیتون در نقش سایبورگ، گرگ سیپس در نقش بیست بوی، هایدن والش در نقش استارفایر، ویل آرنت در نقش اسلید ویلسون ملقب به دث استروک، کریستن بل در نقش جید ویلسون و جیمز کوردن در نقش بالون من، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies حضور دارند و به این شخصیت‌ها زندگی خواهند بخشید. کارگردانی این انیمیشن بر عهده آرون هوروث و پیتر ریدا میکیل بوده است. علاوه بر کارگردانی، هوروث به‌همراه مایکل جلنیک کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را نیز بر عهده داشته است. 

انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده