نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

هالزی به جمع صداپیشگان انیمیشن Teen Titans GO پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن هالزی و لیل یاکتی به جمع صداپیشگان انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر حضور بازیگران جدیدی را در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت USAToday منتشر کرده، هالزی، خواننده پاپ آمریکایی صداپیشگی شخصیت واندر وومن و لیل یاکتی، رپر آمریکایی قرار است صداپیشگی شخصیت گرین لنترن را در این انیمیشن سینمایی بر عهده داشته باشند. انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است براساس سریال انیمیشنی تایتان‌های نوجوان به پیش! (!Teen Titans Go) که یک سریال انیمیشنی محبوب از دنیای دی سی (DC) است و از شبکه کارتون نتورک پخش می‌شود، تولید و در تابستان سال ۲۰۱۸ به‌روی پرده‌های سینما برود.

Lil Yachty

با این حال، حضور هالزی و لیل یاکتی که از سلبرتی‌های معروف هستند، در انیمیشن Teen Titans Go می‌تواند جالب باشد و حال بسیاری منتظر معرفی صداپیشگان شخصیت‌های دیگر از جمله سوپرمن، بتمن و دیگر شخصیت‌های گروه لیگ عدالت (Justice League) در این انیمیشن سینمایی هستند. اسکات منویل در نقش رابین، تارا استرانگ در نقش ریون (Raven)، کاری پیتون در نقش سایبورگ، گرگ سیپس در نقش بیست بوی، هایدن والش در نقش استارفایر، ویل آرنت در نقش اسلید ویلسون ملقب به دث استروک، کریستن بل در نقش جید ویلسون و جیمز کوردن در نقش بالون من، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies حضور دارند و به این شخصیت‌ها زندگی خواهند بخشید.

انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این انیمیشن بر عهده آرون هوروث و پیتر ریدا میکیل بوده است. علاوه بر کارگردانی، هوروث به‌همراه مایکل جلنیک کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را نیز بر عهده داشته است. همچنین گفته می‌شود که ممکن است هالزی و لیل یاکتی آهنگ مشترکی را نیز برای انیمیشن Teen Titans GO ضبط و منتشر کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده