نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

مارول فیلمسازان متنوعی را برای فیلم های آینده خود استخدام می‌کند

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که این کمپانی فیلمسازان متنوعی از نظر رنگ و جنسیت را برای فیلم‌های آینده خود استخدام خواهد کرد.

کمپانی مارول در طول چند سال گذشته با فیلمسازان متعددی که تجربه ساخت فیلم‌های بلاک باستر را در کارنامه نداشته‌اند، همکاری کرده که نتیجه این همکاری‌ها تا به امروز مثبت بوده است. جیمز گان، جو و آنتونی روسو، تایکا وایتیتی و جان واتس از جمله موفق‌ترین افراد این فهرست هستند که امسال رایان کوگلر، کارگردان فیلم Creed (کرید) با فیلم Black Panther (بلک پنتر) به این فهرست اضافه شده است. این فیلم خیلی سریع به ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما در آمریکای شمالی پیوسته است و در حال حاضر بسیاری از این فیلم به‌عنوان یکی از شانس‌های احتمالی برای نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم در مراسم سال آینده نام می‌برند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اطلاعات جدیدی را از فاز بعدی دنیای سینمایی مارول به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی، زمانی که از فایگی سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه این امکان وجود دارد که در فاز بعدی دنیای سینمایی مارول، این کمپانی فیلمسازان، نویسندگان و کارگردانان زن و رنگین پوست بیشتری را استخدام کند، فایگی در جواب پاسخ مثبت داد. او در واقع گفت که از همین الان نیز این فرآیند آغاز شده است و در فاز بعدی دنیای سینمایی مارول شاهد فیلمسازان متنوع بیشتری خواهیم بود. با این حال، او نام شخصی را اعلام نکرد و فقط گفت که مارول همچنان فرایند استخدام فیلمسازان جدید برای پروژه‌های آینده این کمپانی را ادامه خواهد داد. فایگی گفت:

افرادی هستند که در حال حاضر ما آن‌ها را استخدام کرده‌ایم، اما فعلا آمادگی تایید و معرفی آن‌ها را نداریم. این افراد قرار است در بخش‌های مختلفی از جمله کارگردانی فعالیت کنند. بلک پنتر ثابت کرد که می‌توان داستانی خاص روایت کرده و ایده‌هایی جدید و نو به کار برد که مردم هم متوجه آن‌ها شده و از این تصمیمات استقبال کنند. 

Kevin Feige and Ryan Coogler

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست و تنها اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر شده است. طبق خبرهای منتشر شده، مارول در حال ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون، است و در ماه دی امسال، مارول استودیو با جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو به توافق رسیده است. با توجه به صحبت‌های فایگی انتظار می‌رود که یک کارگردان زن برای این فیلم استخدام شود. با این حال، شخصیت‌های زن و رنگین پوست متعددی در دنیای سینمایی و کامیک مارول وجود دارند که ممکن است ساخت فیلم این شخصیت‌ها را بر عهده بگیرند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده