نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

احتمال ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 هنوز وجود دارد

رابرت داونی جونیور در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که هنوز برنامه برای ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 وجود دارد.

فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) به کارگردانی گای ریچی، در سال ۲۰۰۹ به روی پرده رفت و با وجود اینکه این فیلم نقدهای نسبتا مثبتی را از منتقدان دریافت کرده بود، اما در گیشه توانست بیش از ۵۲۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک ملقب به آیرون من در دنیای سینمایی مارول، نقش شرلوک هلمز و جود لاو، بازیگر فیلم The Talented Mr. Ripley (آقای ریپلی بااستعداد) و فیلم Cold Mountain (کوهستان سرد)، نقش دکتر جان واتسون را در این فیلم بر عهده داشت. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۱ اکران شد و گای ریچی برای کارگردانی و داونی جونیور و لاو برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش‌های خود در این فیلم بازگشتند. این فیلم نقدهای ضعیف‌تری را نسبت به فیلم اول از منتقدان دریافت کرد و با وجود این، فیلم موفق شد بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

در سال ۲۰۱۱، کمپانی برادران وارنر برای اولین‌بار از برنامه خود برای ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز ۳) خبر داد و درو پی‌یرس، نویسنده فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳)، را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرد. با این حال، ساخت این فیلم بارها با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شده است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت داونی جونیور اعلام کرده است که هنوز برنامه‌ای برای ساخت فیلم Sherlock Holmes 3 وجود دارد. مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) اختصاص داده است و روز گذشته ۱۵ تصویر روی جلد شماره جدید خود را منتشر کرد. داونی جونیور در مصاحبه با این مجله اشاره کرد که او هنوز هم برای حضور و بازی در فیلم Sherlock Holmes 3 و چند پروژه دیگر، برنامه دارد. داونی جونیور گفت:

ما به دنبال ساخت یک فیلم دیگر از شرلوک هلمز هستیم. ما در حال توسعه فیلم Perry Mason (پری میسون) برای شبکه HBO هستیم. من هنوز می‌خواهم در فیلم Pinocchio (پینوکیو) بازی کنم.

Sherlock Holmes

پیش از این انتظار می‌رفت که فیلمبرداری و تولید فیلم Sherlock Holmes 3 در سال ۲۰۱۶ انجام شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. با وجود اینکه بازگشت داونی جونیور و لاو در این فیلم تایید شده است، اما مشخص نیست که گای ریچی برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت یا در نهایت شخص دیگری روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. آخرین خبر رسمی که از این فیلم منتشر شد در آبان سال ۱۳۹۵ بود که کمپانی برادران وارنر از استخدام جنوا رابرتسون-دروت، کرن فیتزجرالد، جاستین مالن، نیکول پرلمن و گری ویتا، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 خبر داده بود. در حال حاضر ایده‌ای برای نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که در چه زمانی ساخت این فیلم آغاز می‌شود و در چه تاریخی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده