نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

نویسندگان فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 معرفی شدند

کمپانی برادران وارنر اسامی پنج نویسنده فیلم‌نامه فیلم Sherlock Holmes 3 را معرفی و اعلام کرد.

اگرچه پیش از این رابرت داونی جونیور ابراز امیدواری کرده بود که فیلمبرداری و تولید فیلم شرلوک هلمز ۳ (Sherlock Holmes 3) در طی سال ۲۰۱۶ میلادی انجام شود، اما به نظر نمی‌رسد که تا پایان فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که از ماه نوامبر آغاز می‌شود، فیلمبرداری این فیلم آغاز شود. حال طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، کمپانی برادران وارنر همراه با شریکان تجاری خود گروهی از نویسندگان را برای نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Sherlock Holmes 3 استخدام کرده‌اند. این تیم پنج نفره شامل نویسندگانی چون جنوا رابرتسون-دروت، نویسنده فیلم جدید توم ریدر (Tomb Raider)، کیرن فیتزجرالد، نویسنده فیلم اسنودن (Snowden)، جاستین مالن، نویسنده فیلم Baywatch، نیکول پرلمن، نویسنده فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و کاپیتان مارول (Captain Marvel) و گری ویتا، نویسنده فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، می‌شود.

رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش شرلوک هلمز و جود لا برای بازی در نقش دکتر جان واتسون در فیلم Sherlock Holmes 3 بازخواهند گشت. انتظار می‌رود گای ریچی که کارگردانی دو قسمت پیشین این فیلم به نام‌های شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) محصول سال ۲۰۰۹، به همراه شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) محصول سال ۲۰۱۱ را بر عهده داشته است، کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده داشته باشد. همچنین سوزان داونی، دن لین، جوئل سیلور و لیونل ویگرام به عنوان تهیه کننده در این فیلم نیز حضور خواهند داشت.

هرچند که انتظار می‌رود بزودی حضور بازیگران نقش مکملی که در دو قسمت گذشته فیلم Sherlock Holmes حضور داشتند، در فیلم Sherlock Holmes 3 نیز تایید شود، با این حال، انتظار می‌رود ریچل مک‌آدامز برای بازی در نقش آیرین آدلر، کلی ریلی برای بازی در نقش ماری واتسون، استیون فرای برای بازی در نقش مای کرافت هولمز، و جارد هریس برای بازی در نقش پروفسور جیمز موریاتی در این فیلم حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. هنوز تاریخی برای شروع تولید و فیلمبرداری و همچنین تاریخی برای اکران فیلم Sherlock Holmes 3 اعلام نشده است.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows

با این حال، فیلم سینمایی Sherlock Holmes تنها اقتباس از داستان‌های کارآگاهی سر آرتور کانن دویل نیست. شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد که پخش فصل چهارم سریال شرلوک (Sherlock) از اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد. در این سریال محبوب و پر طرفدار، بندیکت کامبربچ نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن نقش دکتر جان واتسون را بر عهده دارد. سریال ابتدایی (Elementary) از شبکه CBS دیگر سریال اقتباسی از داستان این کارآگاه محبوب است که به تازگی پخش فصل پنجم آن آغاز شده است، جانی لی میلر نقش شرلوک هلمز و لوسی لیو نقش دکتر جوآن واتسون را در این سریال بر عهده دارند.

چندی پیش، سونی پیکچرز فیلم سینمایی و کمدی هلمز و واتسون (Holmes and Watson) را تایید کرد که ویل فرل و جان سی ریلی به ترتیب در نقش شرلوک هلمز و دکتر جان واتسون قرار است به ایفای نقش بپردازند. تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه نوامبر امسال آغاز می‌شود و تاکنون تاریخی برای اکران آن اعلام نشده است. دنباله انیمیشن نومئو و ژولیت (Gnomeo & Juliet) به نام نومئو و ژولیت: شرلوک نومز (Gnomeo & Juliet: Sherlock Gnomes) دیگر اقتباس سینمایی شرلوک هلمز است که قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود. در این انیمیشن، جانی دپ صداپیشگی شخصیت شرلوک نومز را بر عهده دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده