نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تصاویر و اطلاعاتی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

مجله اینترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است.

مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) اختصاص داده است و روز گذشته ۱۵ تصویر روی جلد شماره جدید خود را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد حضور ۲۲ ابرقهرمان دنیای مارول به‌همراه تانوس بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. برخی از این تصاویر را پیش از این در اولین تریلر و تبلیغ تلویزیونی منتشر شده از این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما تصاویر جدیدی از این فیلم هم قابل مشاهده است. در یک تصویر شخصیت تانوس را مشاهده می‌کنیم که با قدرت سنگ‌های بی‌نهایت یک سیاره را نابود کرده است. این تصویر را پیش از این در تریلر منتشر شده در نمایشگاه D23 و کامیک کان مشاهده کرده بودیم، اما اکنون نسخه رسمی آن منتشر شده است. در تصاویر دیگر شاهد ملاقات شوری با بروس بنر و اسکارلت ویچ و همچنین یک تصویر گروهی از تونی استارک، بروس بنر، دکتر استرنج و ونگ هستیم. علاوه بر این، در یک تصویر کاپیتان آمریکا، بلک ویدو و وار ماشین و در تصاویر دیگری شخصیت مرد عنکبوتی و لوکی حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا،پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیتیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Infinity War تایید و اعلام شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی، تایید کرد که تانوس دارای یک گذشته متفاوت نسبت به نسخه کامیک آن است و با اشاره به یک تراژدی در گذشته این شخصیت، او مرگ میلیون‌ها نفر را برای آن توجیح می‌کند. فایگی گفت:

او از یک سیاره به‌نام تایتان آمده است و بخاطر چیزهایی که فکر می‌کرد می‌تواند از آن جلوگیری کند و برای انجام این کار اجازه نداشت، دیگر در این سیاره ساکن نیست. نابودی سیاره و انقراض نسلش، چیزی بود که تانوس از آن می‌ترسید و اتفاق افتاده است. او قول داده است که دیگر این اتفاق رخ ندهد. او فکر می‌کند که می‌بیند جهان در حال سقوط است و بی‌نظمی در حال گسترش است. او معتقد است که این چیزها تباهی و نابودی را در جهان به ارمغان خواهد آورد.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده