نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

جان تراولتا به جمع بازیگران فیلم Moose پیوست

براساس گزارش‌های جدید مشخص شده که اثر جدید فِرِد دِرست (Fred Durst) از گروه لیمپ بیزکت یعنی فیلم Moose در حال فیلمبرداری است و اخیرا جان تراولتا به این تیم اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که تولید فیلمی که براساس داستان زندگی و اتفاقات واقعی خواننده گروه راک لیمپ بیزکت (Limp Bizkit) یعنی فرد درست است، بالاخره آغاز شده و جان تراولتا محبوب هم به‌تازگی به جمع بازیگران آن اضافه شده است. به‌تازگی گزارش شده که مرحله فیلمبرداری این اثر هیجان‌انگیز که Moose (گوزن شمالی) نام دارد، در حال حاضر آغاز شده و در حال طی شدن است. جان تراولتا در این اثر قرار است نقش یک «طرفدار متعصب فیلم» را ایفا کند که علاقه و تحسین زیاد او نسبت به یک قهرمان آثار اکشن (با بازی دوون ساوا)، تبدیل به تعقیب کردن مخفیانه و تا حدودی آزاردهنده می‌شود. این داستان براساس زندگی خود فرد دِرست است که درست همین اتفاق سال‌ها پیش برای او رخ داده بود و یکی از طرفداران، او را مخفیانه تعقیب می‌کرد. 

نویسندگی و کارگردانی فیلم گوزن شمالی را خود فرد درست بر عهده داشته است. علاوه بر درست، دیو بکرمن هم در نویسندگی فیلمنامه این اثر نقش مهمی را بر عهده داشته است. منبع اصلی این خبر جدید، سایت خبری ورایتی بوده که تمامی اخبار مربوط به دنیای سینمایی هالیوود را پوشش می‌دهد. بعد از انتشار این خبر، سردرگمی‌هایی در میان طرفداران به وجود آمده بود؛ زیرا سایت ورایتی در ابتدا در صفحه رسمی توییتری خود عنوان کرده بود که جان تراولتا قرار است نقش خود فرد درست را در این فیلم ایفا کند و همین موضوع باعث شد که طرفداران هیجان بسیار زیادی در رابطه با آن داشته باشند. اما متاسفانه مشخص شد که این خبر اشتباه بوده و ورایتی درست همان موقع این توییت اشتباه را پاک کرده است.

فیلم Moose در حال حاضر در شهر بیرمنگام، بزرگ‌ترین شهر ایالت آلاباما آمریکا در حال فیلمبرداری است. همچنین گزارش شده که ظاهرا لحظات ترسناکی بین جان تراولتا و دوون ساوا به وجود آمده بود، اما خوشبختانه در حال حاضر، هر دوی این بازیگران محبوب سالم و خوب هستند. دوون ساوا اعلام کرده بود که در طی فیلمبرداری یک صحنه از این فیلم، تراولتا یک «سقوط وحشیانه و ترسناک» را تجربه کرده بود، اما خوشبختانه سالم از آن صحنه بازگشت و تنها نگرانی‌اش این بود که آیا دوربین‌ها آن صحنه را به خوبی فیلمبرداری کرده‌اند یا خیر.

فرد درست، خواننده ۴۷ ساله گروه راک لیمپ بیزکت، تا به این لحظه، کارگردانی دو فیلم را در رزومه خود به ثبت رسانده است: فیلم The Education of Charlie Banks (آموزش چارلی بانکس) با بازی جسی آیزنبرگ و سباستین استن و همچنین فیلم The Longshots با بازی آیس کیوب و کیکه پلامر.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلم Moose برای اکران در اواخر سال جاری میلادی تنظیم شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده