نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

مدت زمان جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War فاش شد

اخیرا مدت زمان جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War فاش شده است که به احتمال زیاد مدت زمان رسمی این فیلم خواهد بود.

اوایل ماه اسفند خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه، احتمالا به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان جدیدی از این فیلم مورد انتظار فاش شده که احتمالا مدت زمان رسمی این فیلم خواهد بود. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت سینماهای AMC منتشر کرده، به نظر می‌رسد که مدت زمان فیلم Avengers: Infinity War حدود ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه خواهد بود. پیش از این، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با مدت زمان ۱۴۷ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول بود که قابل پیش‌بینی است به‌زودی فیلم Avengers: Infinity War این لقب را دریافت کند.

علاوه بر این، ظاهرا فیلم Avengers: Infinity War رسما درجه سنی PG-13 را از انجمن سینمایی و تصاویر متحرک آمریکا دریافت کرده است. با این حال، هنوز مارول استودیو مدت زمان این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد این اتفاق باشیم. با وجود این، پیش از این وب‌سایت AMC مدت زمان رسمی بسیاری از فیلم‌ها را پیش از اعلام رسمی، فاش کرده بود و منبع بسیار قابل اعتمادتری نسبت به کمپانی SM Cinema است. همچنین ۵۰ روز دیگر فیلم Avengers: Infinity War قرار است به روی پرده‌های سینما برود و انتظار می‌رود که کمپانی مارول به‌زودی دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کند. همچنین مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Avengers: Infinity War اختصاص داده و ۱۵ تصویر روی جلد به‌همراه ۲ تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر کرده است. در این ۱۵ تصویر، شاهد حضور ۲۲ ابرقهرمان دنیای مارول به‌همراه تانوس هستیم و همچنین به ۶ سنگ بی‌نهایت نیز اشاره شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

Avengers: Infinity War

ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود، اما هفته گذشته مارول در یک اقدام غیر منتظره اعلام کرد که این فیلم قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برودبدین ترتیب، فاصله اکران فیلم Avengers: Infinity War با فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) به سه هفته و با فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) به چهار هفته افزایش یافته است. همچنین فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده