نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه: فیلم Avengers: Infinity War طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود

طبق اطلاعاتی که اخیرا از مدت زمان فیلم Avengers: Infinity War فاش شده، این فیلم احتمالا طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

کمتر از سه ماه دیگر قرار است فیلم فوق العاده مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) به‌روی پرده‌های سینما برود و کمپانی مارول وعده یک نبرد حماسی و بسیار بزرگ را در این فیلم داده است. انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد یک نبرد بسیار بزرگ بین تانوس و نیروهای تحت فرمانش با قهرمانان دنیای مارول باشیم و سرانجام خواهیم فهمید که چه سرنوشتی در انتظار این شخصیت‌ها خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مدت زمان فیلم Avengers: Infinity War فاش شده و ظاهرا این فیلم قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. کمپانی SM Cinema اخیرا پیش فروش اولیه بلیط‌های نمایش این فیلم را که قرار است در سینماهیی این کمپانی نمایش داده شود، آغاز کرده و اطلاعاتی از مدت زمانی احتمالی این فیلم را به اشتراک گذاشته است. طبق تصویری که منتشر شده، مدت زمان فیلم Avengers: Infinity War احتمالا ۱۵۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه خواهید بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

AVENGERS: INFINITY WAR Possible Run Time

با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که این مدت زمان حدودی است و این کمپانی برای تعداد نمایش‌های احتمالی این فیلم در طول یک روز، یک زمان احتمالی از فیلم Avengers: Infinity War را ثبت کرده است تا مارول استودیو مدت زمان نسخه اکران این فیلم را طی هفته‌های آینده به این کمپانی و دیگر کمپانی‌ها اعلام کند. برای مثال مدت زمان دو فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز در وب‌سایت کمپانی SM Cinema حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ثبت شده است. با این حال، بسیاری از طرفداران و منتقدان پیش بینی می‌کنند و انتظار دارند که فیلم Avengers: Infinity War به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. با این حال، مارول هنوز واکنشی به این خبر نداشته است؛ اما با تکمیل روند ساخت فیلم و نزدیک شدن به زمان اکران آن، مدت زمانی رسمی این فیلم نیز رسما اعلام خواهد شد.

در حال حاضر فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با مدت زمان ۱۴۷ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت ۲۷ دقیقه لقب طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول را یدک می‌کشد که جو و آنتونی روسو که کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) را بر عهده داشته‌اند، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته بودند. ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. همچنین ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. انتظار می‌رود که دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War طی هفته‌های آینده منتشر شود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی کار نوشتن فیلمنامه این دو فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده