نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Top Gun: Maverick مشخص شد

به تازگی اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Top Gun: Maverick مشخص و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت Omega Underground منتشر کرده، کمپانی پارامونت ماه جولای ۲۰۱۸ (تیر یا مرداد ۱۳۹۷) را برای شروع فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) در نظر گرفته است. بدین ترتیب فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار که قرار است در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران شود، حدود یک سال پیش از اکرانش آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود که فیلمبرداری این فیلم در ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ (آبان یا آذر ۱۳۹۷) به پایان برسد. تام کروز قرار است بار دیگر نقش شخصیت پیت میچل ملقب به ماوریک را در فیلم Top Gun: Maverick بازی کند.

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Top Gun: Maverick، ماوریک مربی پرواز شده و ماموریت دارد تا نسل جدید خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا را آموزش دهد. با وجود اینکه شایعات بازگشت وال کیلمر برای بازی در نقش تام کازنسکی ملقب به آیسمن هم شنیده می‌شود، اما تا به امروز کروز تنها بازیگری است که حضور او در این فیلم رسما تایید و اعلام شده و انتظار می‌رود که تا شروع فیلمبرداری فهرست رسمی بازیگران فیلم اعلام شود. تیر ماه امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹ را تایید و اعلام کردکارگردانی این فیلم بر عهده جوزف کوشینسکی خواهد بود. کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است، پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز بوده که توسط اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)، در حال بازنویسی است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده