نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فیلمبرداری فیلم The Irishman به پایان رسید

شبکه نتفلیکس از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم ایرلندی (The Irishman)، جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی خبر داد.

از پاییز امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم The Irishman، جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی، در شهر نیویورک آغاز شد. پس از فیلم Silence (سکوت)، این فیلم جدیدترین اثری است که کارگردانی آن بر عهده اسکورسیزی خواهد بود. در اسفند سال گذشته، شبکه نت فلیکس رسما ساخت و تولید فیلم The Irishman را بر عهده گرفت تا فیلم جدید اسکورسیزی از این شبکه محبوب و پر طرفدار منتشر شود. این فیلم قرار است بر اساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید و منتشر شود. این فیلم داستان فرانک شیران با بازی رابرت دنیرو، ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که یک قاتل حرفه‌ای بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم The Irishman رسما به پایان رسیده است. 

مارتین اسکورسیزی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم The Irishman رسما به پایان رسیده و این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. او همچنین از تمامی عوامل تولید و بازیگرانی که در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند، تشکر کرد. در تصویر منتشر شده، لوگو و بخشی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Irishman قابل مشاهده است، اما این تصویر حاوی اطلاعاتی از این فیلم مورد انتظار نیست. با این حال، با توجه به استفاده از تکنیک CGI برای جوان‌تر کردن ظاهر برخی از بازیگران فیلم، این فیلم مراحل پس از تولید نسبتا طولانی را پشت سر خواهد گذاشت و این فیلم قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Irishman

با این حال، اسکورسیزی چندان با استفاده نسبتا گسترده از جلوه‌های ویژه غریبه نیست. فیلم Hugo (هوگو) به کارگردانی اسکوریزی که در سال ۲۰۱۱ به روی پرده‌های سینما رفت، توانست اسکار بهترین جلوه‌های ویژه سال ۲۰۱۲ را ببرد. همچنین اسکورسیزی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت) به طور گسترده از جلوه‌های ویژه استفاده کرده بود. استیون زایلیان، نویسنده فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Irishman را بر عهده داشته است. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام،دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Irishman قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده