نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اضافه شدن بازیگر سریال Humans به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel

کمپانی مارول از اضافه شدن جما چان، بازیگر سریال Humans به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو از حضور بازیگر دیگری در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جما چان به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش شخصیت مین-اروا (Minn-Erva) را در این فیلم بازی کند. طرفداران دنیای کمیک این شخصیت‌ را بیشتر با نام دکتر مینروا می‌شناسند که یک دانشمند و جاسوس فضایی از نژاد کری (Kree) است. چان بیشتر برای بازی در نقش آنیتا/میا در سریال Humans (هیومنز) شناخته شده است. علاوه بر این، او نقش‌های کوچکی را هم در فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) بازی کرده است.

Doctor Minerva

همچنین چان در فیلم Mary Queen of Scots (ماری یکم اسکاتلند) نیز حضور دارد که او در این فیلم نقش بس از هاردویک را بر عهده دارد. علاوه بر این، چان در فیلم Crazy Rich Asians نیز بازی کرده است. این دو فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شوند. علاوه بر چان، تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است. ماه گذشته، تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا منتشر شد که در آن بری لارسون لباس سبز رنگی را بر تن کرده بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است رسما از اواخر ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶ یا فروردین ۱۳۹۷) در کالیفرنیا آغاز شود.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده