نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

احتمال شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از اوایل سال ۲۰۱۹

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 احتمالا از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

در اسفند سال گذشته، جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، از ساخت فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) خبر داد و در فروردین امسال اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. او همچنین اخیرا تایید کرده که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. با این حال، در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 به‌همراه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول هستند و اعضای نگهبانان کهکشان قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که احتمالا تا زمان اکران این دو فیلم مارول فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی خود را معرفی نخواهد کرد، نیز حضور داشته باشند.

اواخر سال گذشته میلادی، جیمز گان از به پایان رسیدن کار نوشتن اولین پیش‌نویس فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خبر داد. هرچند که این موضوع به معنای تکمیل فیلمنامه فیلم نیست، اما به نظر می‌رسد که مراحل پیش تولید این فیلم طبق برنامه در حال پیشرفت است. همچنین گفته می‌شود که ممکن است نقش شخصیت گامورا با بازی زویی سالدانا، در این فیلم بیشتر و بزرگ‌تر از دو قسمت اول شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 احتمالا از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. طبق خبری که وب‌سایت ThatHashtagShow منتشر کرده، مانند دو قسمت گذشته فیلمبرداری و تولید این فیلم به کارگردانی جیمز گان قرار است در استودیوهای فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا انجام شود و بازیگران اصلی مجموعه نگهبانان کهکشان در دنباله سوم آن نیز باز خواهند گشت.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در حال حاضر خدمه و اعضای تیم تولید در حال آماده سازی محل فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از جمله ساخت دکور برخی از صحنه‌های فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه اولیه، در استودیو پاین‌وود آتلانتا هستند. همچنین این وب‌سایت از منابع خود که به گروه تولید فیلم نزدیک هستند شنیده که فیلمبرداری و تولید این فیلم برای آغاز در اوایل سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است تا فیلم زمان مناسبی را تا زمان اکران برای تکمیل داشته باشد. این وب‌سایت ادعا می‌کند که مارول در نظر دارد تا فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر کند. این وب‌سایت اضافه کرد با توجه به اینکه بخش زیادی از فیلمبرداری و تولید این فیلم در فضای بسته انجام خواهد شد، نباید انتظار داشت که تصاویر زیادی از محل فیلمبرداری و تولید آن منتشر شود.

علاوه بر این تاریخ، مارول در حال برنامه‌ریزی برای اکران دو فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ به‌ترتیب در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) نیز هست که هنوز مشخص نیست که چه فیلم‌هایی قرار است در این تاریخ‌ها اکران شوند و انتظار می‌رود که به‌زودی این فیلم‌ها رسما تایید و معرفی گردند. طبق شایعات منتشر شده، یکی از این دو فیلم احتمالا فیلم Black Widow (بلک ویدو) خواهد بود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده