نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

رن اوسوگی بازیگر سریال Final Fantasy XIV: Dad of Light درگذشت

رن اوسوگی، بازیگر کارکشته و فوق‌العاده محبوب اهل کشور ژاپن و سریال فاینال فانتزی 14: پدر نور (Final Fantasy XIV: Dad of Light) در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اعلام شده که رن اوسوگی، بازیگر کارکشته ژاپنی و فوق‌العاده محبوب، بر اثر سکته و ایست قلبی ناگهانی، در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع گفته است. از آخرین آثار رن اوسوگی می‌توان به سریال Final Fantasy XIV: Dad of Light (فاینال فانتزی 14: پدر نور) اشاره کرد که سال گذشته در آن ایفای نقش کرده بود. این سریال، داستان درام زیبای یک رابطه پدر و پسری را به تصویر می‌کشید که ابتدا در بازی Final Fantasy XIV به آن اشاره شده بود. 

رن اوسوگی یک بازیگر قابل احترام و همه‌کاره در ژاپن محسوب می‌شد که قادر به ایفای نقش‌های متفاوت و مختلفی بود. او در طی سال‌های فعالیت خود در حرفه بازیگری، در آثار مختلف زیادی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. از میان تمامی فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی درام و تمامی اجراهایی که او در آنها ایفای نقش کرده، می‌توان از مهم‌ترین آنها به آثار تاکشی کیتانو یعنی فیلم Hana-bi (آتش بازی) و فیلم Outrage Coda و همچنین از میان آثار تاکاشی میکه می‌توان به سری فیلم Dead or Alive (مرده یا زنده) و فیلم Audition (آزمون بازیگری) اشاره کرد. 


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده