نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

نتفلیکس ساخت مجموعه انیمیشن Tuca & Bertie را سفارش داد

شبکه نتفلیکس سفارش ساخت انیمیشنی جدید با عنوان Tuca & Bertie را داده است. تیفانی هدیش یکی از صداپیشگان این انیمیشن خواهد بود.

شبکه استریم نتفلیکس (Netflix)، ساخت انیمیشن تلویزیونی جدیدی را در دستور کار قرار داده است. این مجموعهٔ تلویزیونی بر اساس دو شخصیت توکا و برتی ساخته خواهد شد و تیم سازندهٔ انیمیشن BoJack Horseman (بوجک هورسمن) مجموعهٔ جدید را خواهند ساخت. مجموعهٔ تلویزیونی Tuca & Bertie را کمپانی تورنتو (The Tornante Company) که متعلق به مایکل آیزنر است تهیه و تولید خواهد کرد.

داستان مجموعهٔ تلویزیونی کمدی Tuca & Bertie به دوستی دو زن ۳۰ ساله در سیمای دو پرنده می‌پردازد که در یک ساختمان زندگی می‌کنند؛ شخصیت توکا، توکانی مغرور، فارغ ‌البال و بی‌خیال است و در طرف مقابل شخصیت برتی، مرغ آوازه‌خوانی سراسیمه، مضطرب و البته خیال‌پرداز است. تیفانی هدیش، بازیگر و کمدین آمریکایی، صداپیشگی شخصیت توکا را بر عهده خواهد داشت.

لیزا هاناوالت، خالق ده قسمت فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی Tuca & Bertie است. لیزا هاناوالت در کنار رالف باب واکسبرگ (خالق سریال BoJack Horseman)، نوئل برایت (تهیه‌کنندهٔ و مدیر اجرایی دو سریال نوئل BoJack Horseman و Friends)، استیون ای. کوهن (مدیر اجرایی دو سریال BoJack Horseman و Jack & Bobby) و تیفانی هدیش، مدیریت تولید مجموعهٔ تلویزیونی Tuca & Bertie را بر عهده دارند.

Tuca

از فیلم‌های معروفی که تیفانی هدیش در آن حضور داشته است و به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Girls Trip (مسافرت دختران)، Mad Families (خانواده‌های دیوانه) و Keanu (کیانو) اشاره داشت. البته کارنامهٔ تیفانی هدیش در حوزهٔ تلویزیون بسیار پربارتر است و وی در مجموعه‌های زیادی حضور داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به The Underground (زیر زمین)، My Name Is Earl (نام من ارل است) و سیت‌کام Just Jordan اشاره داشت. وی همچنین در فصل بعدی مجموعهٔ تلویزیونی کمدی The Last O.G، در مقابل تریسی مورگان ایفای نقش خواهد کرد. فیلم سینمایی بعدی تیفانی هدیش نیز فیلم کمدی Night School (مدرسه شبانه) به کارگردانی مالکولم دی. لی خواهد بود و نقش اصلی این فیلم را کوین هارت بر عهده خواهد داشت.

با توجه به حضور تیم سازندهٔ BoJack Horseman در مجموعهٔ جدید، انتظار می‌رود با سریال خوش‌ساخت و باکیفیتی رو‌به‌رو باشیم. مجموعهٔ تلویزیونی درام و کمدی سیاه BoJack Horseman، یکی از بهترین مجموعه‌های نتفلیکس در چند سال اخیر بوده است. این مجموعه در ۴ فصل و در ۴۹ قسمت حدوداً ۲۵ دقیقه‌ای از سال ۲۰۱۴ به روی آنتن شبکه نتفلیکس رفته است و فصل پنجم نیز به احتمال فراوان در سال جاری پخش خواهد شد. سریال BoJack Horseman داستان اسبی انسان‌نما به نام بوجک هورسمن را روایت می‌کند که در گذشته ستاره برنامه سیتکام محبوبی به نام Horsin' Around بوده است، اما هجده سال پس از کنسل شدن سریال را به بطالت و بیهودگی گذرانده است.

ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش شاهزاده کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال BoJack Horseman حضور داشتند و به صداپیشگی پرداختند و قرار است در فصل پنجم این سریال نیز حضور داشته باشند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده