نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

برایان گریزر و کوین دورانت سریالی برای شرکت اپل خواهند ساخت

براساس گزارش‌های جدید منتشر شده، کوین دورانت، بازیکن ستاره بسکتبال و همچنین برایان گریزر، در پروژه ساخت سریالی برای شرکت اپل، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی گزارشی اعلام کرد که کوین دورانت، بازیکن ستاره بازی آل-استار ان‌بی‌ای و همچنین برایان گریزر، تهیه کننده آثار سینمایی و تلویزیونی قرار است برای ساخت یک سریال درام برای شرکت اپل با یکدیگر همکاری کنند. براساس این گزارش سایت ددلاین، این سریال جدید شرکت اپل که Swagger (مغرور) نام دارد، سبکی بسکتبالی داشته و فیلمنامه آن هم بر همین اساس نوشته شده است. همچنین خلاصه‌ای به‌صورت توصیفی از این سریال منتشر شده که به شرح زیر است:

داستان سریال Swagger از قصه ماجراجویی‌ها و اتفاقات دوران کودکی کوین دورانت الهام گرفته شده است. دورانت در دوران بچگی خود، یکی از اعضای اتحادیه ورزشکاران آماتور (Amateur Athletic Union) بسکتبال که در منطقه کلان‌شهری واشینگتن قرار داشت، محسوب می‌شد. این اتحادیه جایی بود که ورزشکاران جوان بسیار مشتاق و همچنین خانواده‌های آنها، در دوران بسیار شگفت‌انگیز خود در صنعت بازی‌های ورزشی جوانان قرار می‌گرفتند که برای همه آنها اهمیت بسیار زیادی داشت.

این سریال قرار است توسط کمپانی خود کوین دورانت یعنی کمپانی Thirty Five Media تهیه‌کنندگی شود. اما این کمپانی، تنها شرکتی نیست که تهیه کنندگی سریال Swagger را بر عهده دارد. علاوه بر آن، کمپانی برایان گریزر یعنی کمپانی Imagine Television هم در این پروژه فعالیت دارد. این کمپانی توسط برایان گریزر و کارگردان سینما یعنی ران هاوارد تاسیس شده است. لازم به ذکر است که هم دورانت و هم گریزی به‌عنوان تهیه کننده اجرایی هم فعالیت می‌کنند. البته به‌تازگی فرانسیس کالفو از کمپانی Imagine Television و ریچ کلایمن از کمپانی Thirty Five Media هم به این تیم اضافه شدند و وظایف تهیه کنندگان اجرایی را بر عهده دارند.

kevin durant

در حال حاضر بیش از ۱۰ سال است که کوین دورانت در لیگ بازی آل-استار ان‌بی‌ای حضور داشته و موفقیت‌ها و تجربه‌های خوب بسیار زیادی هم کسب کرده است. او همچنین به واسطه همین حضور و موفقیت‌های چشمگیرش، در لیگ‌ها و مسابقات مهم دیگری هم حضور یافته است. حال او سعی کرده کمی راه خود را به سمت بازیگری کج کرده و در تولید سریال مغرور با شرکت اپل همکاری کند. به همین مناسبت او به‌تازگی در صفحه رسمی توییتر خود، هیجان فوق‌العاده زیادی را که در رابطه با این پروژه دارد با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. او در این پیام توییتری خود، همکار تجاری خود یعنی همان ریچ کلایمن و همچنین اکانت رسمی و تجاری کمپانی Thirty Five Media را هم تگ کرده است. او در این پیام توییتری جدید خود، درباره پروژه جدیدش اینگونه نوشت:

خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که قرار است در این پروژه جدید تولید سریال با کمپانی Thirty Five Media و همچنین شرکت محبوب اپل همکاری‌هایی داشته باشم. خبرهای جدید به زودی منتشر خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، رجی راک بایثوود قرار است نویسندگی فیلمنامه این سریال و همچنین کارگردانی را بر عهده داشته باشد. از جمله کارهایی که او تا به امروز در رزومه خود به ثبت رسانده می‌توان به فیلم Notorious (بدنام) اشاره کرد که سبکی بیوگرافی‌گونه داشته و در سال ۲۰۰۹ اکران شده است؛ او در این پروژه نقش یکی از نویسندگان فیلمنامه را بر عهده داشته است. همچنین او در پروژه تولید سریال Shots Fired که یک مجموعه تلویزیونی ده قسمتی مربوط به شبکه Fox بود، به عنوان یکی از خالقان با کمپانی Imagine Television همکاری داشته است. سایت خبری ورایتی، این سریال را یکی از برجسته‌ترین پروژه‌هایی خواند که شرکت اپل قرار است در سری سریال‌سازی خود این کار را هم تولید کند. علاوه بر سریال Swagger، کمپانی اپل چندین پروژه سریال‌سازی دیگر را در دست دارد که در یکی از آنها قرار است با جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی درام همکاری کند. همچنین سریال درام دیگری هم در دست ساخت قرار داده که در آن قرار است با دیمین شزل کارگردان فیلم La La Land (لا لا لند) همکاری‌هایی داشته باشد.

در پایان لازم به ذکر است که سریال Swagger هنوز هیچ تاریخ آغاز پخش مشخصی برای خود ندارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده