نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸

برایان مایکل بندیس به تیم میلر در فیلم 143 پیوست

برایان مایکل بندیس به کارگردان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی تیم میلر و به پروژه ساخت اسپین آف مرموز کمپانی فاکس قرن بیست و یکم و دنیای مردان ایکس یعنی فیلم 143 پیوست.

در اخبار سینما و تلویزیون، گزارشگر سایت خبری ددلاین اعلام کرده که کمپانی فاکس قرن بیست و یکم، به‌تازگی برایان مایکل بندیس را استخدام کرده تا فیلمنامه اثر بعدی سری فیلم X-Men (مردان ایکس) را بنویسد. پیش‌تر هم اعلام شده بود که این اثر توسط تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) کارگردانی خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات دیگری، بیشتر از همین اطلاعات کنونی منتشر نشده، اما چیزی که در این میان مشخص شده، این است که این اثر با نام 143 هم شناخته می‌شود.

متاسفانه در این گزارش اصلا مشخص نشده که عنوانی که برای قسمت بعدی سری فیلم مردان ایکس تعیین شده، چه معنی خاصی می‌دهد، اما ما اینگونه تصور می‌کنیم که به احتمال زیاد ممکن است این شماره به یکی از قسمت‌های مجموعه کتاب‌های کامیک اشاره داشته باشد. در طی سال‌های گذشته و تا به امروز، کتاب‌های کامیک بسیار زیادی متفاوتی با شماره #143 در مجموعه‌های متفاوتی منتشر شده است. اما جالب است بدانید زمانی که این شماره را توسط سیستم گوگل سرچ می‌کنید، اولین موردی که در آن ظاهر می‌شود مربوط به نسخه مخصوص کریسمس مجموعه مردان ایکس غیرطبیعی (Uncanny X-Men) بوده که در سال ۱۹۶۳ منتشر شده است.

این قسمت از مجموعه کتاب کامیک Uncanny X-Men، با محوریت شخصیت شدوکت نوشته و طراحی شده است. با این اوصاف، زمانی که این اثر را با بقیه کارهایی که تیم میلر اخیرا برای کارگردانی آنها با کمپانی فاکس قرن بیست و یکم قرارداد امضا کرده تطبیق دهید، این انتظار می‌رود که این فیلم دقیقا همان اثری باشد که چند ماه پیش سایت خبری کولایدر خبری درباره آن منتشر کرده بود. آن فیلم هم درباره شخصیت شدوکت یا همان کتی پراید بود. تا چندی پیش، این موضوع تنها یک حدس و گمان بود، اما گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر به‌تازگی اعلام کرده که براساس یک تاییدیه رسمی تازه منتشر شده، فیلم 143 و همچنین فیلم کتی پراید، در واقع یک اثر هستند و تفاوتی ندارند. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده