نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

کارگردان فیلم Deadpool در حال ساخت فیلم اختصاصی شدوکت است

تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول (Deadpool) در حال ساخت و توسعه یک اثر اختصاصی و مستقل درباره شخصیت کیتی پراید ملقب به شدوکت برای کمپانی فاکس است.

اگر اخبار مربوط به کمپانی‌های فیلمسازی، به خصوص کمپانی فاکس و دیزنی را در چند وقت اخیر دنبال کرده باشید دیگر در حال حاضر می‌دانید که قضیه به چه صورت است. با توجه به قراردادی که بین این دو کمپانی امضا شده بود، به نظر می‌رسید که قرار است همه چیز طبق روال پیش برود و هر چیزی در کمپانی فاکس قرن بیست و یکم سر جای خودش باشد تا اینکه این شرکت، کاری خلاف برنامه انجام داد و نشان داد که موضوع چیز دیگری است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و بر اساس گزارش جالب و البته عجیبی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) در حال ساخت و توسعه یک اثر اختصاصی و مستقل درباره شخصیت کیتی پراید ملقب به شدوکت است.

بر اساس اطلاعاتی که منابع معتبر سایت خبری کولایدر اخیرا اعلام کردند، کارگردان فیلم ددپول قصد دارد یک اسپین آف جدید از مجموعه فیلم‌های X-Men (مردان ایکس) بسازد که در حال حاضر عوامل آن در حال توسعه این پروژه هستند. بر اساس این اطلاعات، این اسپین آف قرار است درباره شخصیت کیتی پراید ملقب به شدوکت باشد؛ شخصیتی که نقش آن در قسمت سوم سری فیلم مردان ایکس یعنی فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: واپسین پایداری) و فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) توسط الن پیج ایفا شده بود.

البته این نکته را هم باید در نظر داشت که قرار گرفتن یک پروژه در مراحل توسعه دلیل بر این نمی‌شود که لزوما این پروژه بتواند وارد مراحل تولید و بخش‌های جدی‌تر بشود و این پروژه هنوز به آن مرحله نرسیده که بتوان آن را یک کار جدی و قطعی در نظر گرفت. از آنجایی که چندی پیش قراردادهایی بین کمپانی دیزنی و فاکس قرن بیست و یکم امضا شده، در حال حاضر دیگر این دیزنی است که مالک خیلی از دارایی‌های خوب کمپانی فاکس شده و آنها دیگر کاملا در اختیار کمپانی دوم است، اما اینگونه که کمپانی فاکس برنامه خود را در پیش گرفته به نظر می‌رسد فعلا قصد ندارد به این قرارداد احترام بگذارد و همچنان کار خود را ادامه می‌دهد.

چندی پیش اعلام شده بود که کمپانی فاکس یک سری پروژه‌هایی را که پیش از این قرارداد، قصد ساخت آنها را اعلام کرده یا حتی مراحل تولید آنها را آغاز کرده بود، کنسل نکرده و قصد دارد این پروژه‌‌ها را تا انتها پیش ببرد. فاکس در طی چند وقت اخیر، خبر ساخت اسپین آف‌ها و آثاری همچون فیلم X-Force (نیروی ایکس)، فیلم Gambit (گامبیت) و همچنین احتمال ساخت دنباله فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید) را اعلام کرده بود. اما اینگونه که از ظواهر امر پیدا است، آنها خیلی خوشبینانه به قضیه نگاه کرده‌اند و تصور می‌کنند که می‌توانند پروژه‌های جدید را معرفی کنند و ساخت آنها را کلید بزنند.

البته همانطور که بالاتر هم عنوان شد، این پروژه هنوز به آن مرحله نرسیده که بتوان آن را یک کار جدی و قطعی در نظر گرفت.

درباره شخصیت کیتی پراید ملقب به شدوکت چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما کمپانی دیزنی به این روباه طمع‌کار اجازه می‌دهد که اسپین آف دیگری درباره یکی از اعضای محبوب مردان ایکس را بسازد و به روی پرده سینماها ببرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده