نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تامی ویزو علاقه‌مند به ایفای نقش جوکر است

تامی ویزو، کارگردان و بازیگر فیلم اتاق (The Room) به‌تازگی علاقه خود را به ایفای نقش شخصیت جوکر اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تامی ویزو که از مشهورترین آثار او می‌توان به کارگردانی و بازیگری در فیلم The Room (اتاق) اشاره کرد، به‌تازگی علاقه خود را برای ایفای نقش شخصیت محبوب جوکر اعلام کرده است. چندی پیش در گزارشی که توسط سایت خبری ورایتی منتشر شد، اعلام شده بود که واکین فینیکس نامزد سه دوره مراسم اهدای جایزه اسکار، گزینه انتخابی و مورد علاقه تاد فیلیپس برای ایفای نقش شخصیت جوکر است. همچنین در این گزارش اعلام شده بود که در حال حاضر آنها در حال مذاکره هستند و احتمال توافق آنها هم وجود دارد. حال تامی ویزو قصد داشت فیلیپس را ترغیب کند که پیامی به او بدهد. او به‌تازگی در صفحه رسمی توییتری خود نوشت:

تاد. به من پیام بده.

چندی پیش هم او پست مشابهی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در این زمینه منتشر کرده بود که تصویر واکین فینیکس در کنار عکس شخصیت جوکر می‌درخشید. او در این تصویر تاد فیلیپس را که در توییتر فعال نیست، تگ کرد و در زیر آن نوشت «تاد به من پیام بده».

با منتشر شدن این مطالب توسط تامی ویزو، طرفداران اهل شبکه‌های مجازی، با انتشار تصاویر مختلفی به خصوص در شبکه توییتر، این کارگردان را در قالب یکی از بزرگترین دشمنان بتمن به تصویر کشیدند:

tommy wiseau

براساس گزارش اخیری که سایت خبری ورایتی منتشر کرده و ملاقاتی که اواخر سال ۲۰۱۷ تشکیل شده، واکین فینیکس «بهترین و بالاترین» گزینه تاد فیلیپس برای حضور در فیلم اختصاصی خود و ایفای نقش شخصیت محبوب جوکر است. برخی از منابع عنوان کرده‌اند که فینیکس اخیرا این نقش را قبول کرده است. با این حال، این بازیگر ۴۶ ساله آمریکایی هنوز وارد هیچ مذاکره‌ای با کمپانی برادران وارنر برای ایفای این نقش نشده است. کمپانی برادران وارنر در ماه سپتامبر سال گذشته اعلام کرده بودند که خود آنها، لئوناردو دی‌کاپریو را برای این نقش در نظر دارند. گفته شده این فیلم اختصاصی از دنیای سینمایی دی سی که به نوعی دیگر خانه نسخه بن افلک شوالیه تاریکی (بتمن) و نسخه جرد لتو شاهزاده دلقک جرم و جنایت (جوکر) شده است، کاملا جدا خواهد بود. همچنین اعلام شده که فیلمنامه این اثر قرار است توسط با همکاری خود تاد فیلیپس و اسکات سیلور نوشته شود.

همچنین اعلام شده که فیلمساز افسانه‌ای هالیوود یعنی مارتین اسکورسیزی قرار است نقش یکی از تهیه کنندگان را در پروژه تولید این اثر ایفا کند. این اثر به عنوان یک فیلم که سبکی تیره و تاریک داشته و جرائم دهه ۸۰ را حکایت می‌کند، توصیف شده است. همچنین گفته شده که فیلم اختصاصی جوکر تاد فیلیپس که هنوز هیچ نام و نشان رسمی‌ای هم ندارد، از اثار مختلف مارتین اسکورسیزی همچون فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) و فیلم Raging Bull (گاو خشمگین) الهامات زیادی گرفته است. از طرف دیگر شایعه شده که ما در این فیلم قرار است شاهزاده دلقک جرم و جنایتی را ببینیم که در جوانی خود سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را متحمل شده است. لازم به ذکر است که فیلم اختصاصی جوکر اوایل سال جاری فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد.

تامی ویزو که مدت‌ها فراموش شده بود، بعد از اکران فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) که سبکی بیوگرافی، درام و کمدی دارد، دوباره به معرض توجهات مردم سینما دوست بازگشت. فیلم هنرمند فاجعه به نوعی روند ساخت فیلم Room که در سال ۲۰۰۳ اکران شد و اغلب اوقات به عنوان یکی از بدترین آثار سینمایی از آن یاد می‌شود. فیلم هنرمند فاجعه به کارگردانی جیمز فرانکو ساخته شده و چندی پیش در سال ۲۰۱۷ به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت. در این اثر خود جیمز فرانکو نقش شخصیت اصلی داستان یعنی تامی ویزو را ایفا می‌کند. بعد از اکران این اثر کمدی و درام، جیمز فرانکو توانست در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلفی موفق به دریافت جایزه شود. او در مراسم گلدن گلوب و همچنین مراسم اهدای جایزه گزینش منتقدان فیلم توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را در بخش فیلم موزیکال یا کمدی دریافت کند. همچنین لازم به ذکر است که این اثر در نودمین مراسم اهدای جایزه اسکار که در سال جاری برگزار می‌شود، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شده است. 


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده