نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

نسخه سینمایی سریال V با بودجه بالا ساخته خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، مینی سریال وی (V) که در دهه ۸۰ پخش می‌شد، قرار است در آینده‌ای نزدیک در قالب یک سه گانه سینمایی، آن هم با بودجه‌ای بالا بازسازی شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که یکی از مجموعه‌های علمی تخیلی محبوب دهه ۸۰ یعنی سریال V (وی) قرار است به صورت یک سه گانه ساخته شده و روی پرده سینماها اکران شود. این سریال علمی تخیلی، داستان یک گروه از بیگانگان انسانی را حکایت می‌کند که خزنده بوده و از گوشت موجودات تغذیه می‌کنند. این بیگانگان با نام Visitors (مهمانان) شناخته می‌شوند که به‌تازگی به زمین آمده‌اند و قصد دارند کنترل این سیاره را به‌دست بگیرند.

کمپانی دسیلو پروداکشن (Desilu Productions) به‌تازگی عنوان کرده که قرار است ریبوت مینی سریال «وی» به صورت یک سه گانه ساخته شده و بودجه‌ای بالا برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین این کمپانی اعلام کرده که کارگردانی و نویسندگی این پروژه برعهده خالق اصلی همین مجموعه یعنی کنت جانسون است. جانسون علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، به همراه جان هرمنسن تهیه کننده فیلم Gray Matters (موضوعات خاکستری) و بری آپر تهیه کننده فیلم Jeepers Creepers (مترسک‌های ترسناک) تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. 

کنت جانسون در طی مصاحبه اخیر خود، درباره این پروژه صحبت‌هایی را با مخاطبان خود در میان گذاشت:

ما بسیار خوشحال و مفتخریم که قرار است با اعضای بااستعداد کمپانی Desilu Productions همکاری کنیم. ما قرار است با کمک یکدیگر این داستان محبوب که درباره مقاومت و ایستادگی یک دسته در برابر ظلم و ستم قرن بیست و یکم است بسازیم و به سینماها بیاوریم. سه گانه «وی» اولین مجموعه سینمایی خواهد بود که یک داستان حماسی و سریالی را به این شکل قرار است تعریف کند. من به شخصه همیشه این مسیر را در ذهنم داشتم و حالا قرار است آن را عملی کنم.

سریال وی ابتدا در شبکه NBC و در سال ۱۹۸۳ به روی آنتن رفته است. بعد از پخش این مجموعه و زمانی که محبوبیت آن به اوج خود رسید، سازندگان دنباله آن را با نام The Final Battle (نبرد نهایی) ساخته و به روی آنتن بردند. اگرچه این دنباله هم، پایانی برای داستان مجموعه «وی» محسوب نمی‌شد. سال بعد، این مجموعه با یک فصل دیگر به تلویزیون‌ها بازگشت. علاوه بر این سریال، این داستان محبوب علمی تخیلی یک بار دیگر هم در سال ۲۰۰۹ در قالب یک سریال دیگر ساخته شده و برای دو فصل در شبکه جدیدی یعنی شبکه ABC پخش شد. در این سریال موریس چسنات، مورنا باکرین و الیزابت میچل از جمله افرادی بودند که در این سریال حضور داشته و ایفای نقش شخصیت‌های اصلی آن پرداخته‌اند.

استوین پوزن معاون اجرایی کمپانی دسیلو پروداکشن در طی مصاحبه‌ای کوتاه درباره پروژه جدید کمپانی خود اینگونه صحبت کرد:

سری فیلم وی، یک مجموعه چند میلیارد دلاری خواهد بود و قرار است با نیروی عظیمی به تجارت ما رونق بخشیده و مسیر آن را تغییر دهد. ما در هیچ زمان دیگری نمی‌توانستیم تا این حد خوشحال و مفتخر باشیم که قرار است این سری فیلم را در قالبی جدید برای میلیون‌ها طرفداران وفادار سرتاسر دنیا ساخته و اکران کنیم.


منبع DigitalSpy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده