نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶

نتفلیکس حقوق انتشار فیلم Extinction را از یونیورسال خرید

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که حقوق انتشار فیلم انقراض (Extinction) را با بازی مایکل پنیا، از کمپانی یونیورسال خریداری کرده است.

ماه آذر امسال بود که کمپانی یونیورسال (Universal) اعلام کرد فیلم Extinction از برنامه اکران فیلم‌های آینده این کمپانی خارج شده است و در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد. این فیلم علمی-تخیلی پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن امسال) اکران شود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Extinction خانه جدید خود را در یک شبکه استریم و بسیار محبوب پیدا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شبکه نت فلیکس (Netflix) حقوق انتشار جهانی این فیلم با بازی مایکل پنیا و لیزی کاپلان، را از کمپانی یونیورسال پیکچرز خریداری کرده است. کارگردانی فیلم Extinction بر عهده بن یانگ، کارگردان فیلم Hounds of Love، بوده است و اریک هیزرر، برد کین و اسپنسر کوهن کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

مایکل پنیا، لیزی کاپلان، مایک کولتر، اما بوث، لیلی آسپل، ایزرائیل بروسارد، آملیا کراوچ، اریکا ترمبلی، نیکولا کنت و لکس شراپنل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extinction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اطلاعاتی که از داستان این فیلم منتشر شده، پنیا و کاپلان نقش‌های اصلی فیلم Extinction را بر عهده دارند که در این فیلم زن و شوهر هستند. شخصیت پنیا هر شب یک کابوس تکراری را می‌بیند که در آن خانواده خود را از دست می‌دهد و این رویا و خواب زمانی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که یک نیروی مخرب به زمین حمله می‌کند. او در این فیلم برای بقا می‌جنگند و تلاش می‌کند که در برابر این نیرو مقاومت کند تا مانع آسیب دیدن خانواده خود شود.

فیلم Extinction قرار است در اواخر سال جاری میلادی از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. علاوه بر این، این شبکه اخیرا حقوق انتشار فیلم The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد) را به‌دست آورده و این فیلم را منتشر کرده است. نت‌فلیکس در نظر دارد تا کتابخانه فیلم‌های خود را گسترش دهد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده