نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

فیلم Extinction با بازی مایکل پنیا تاریخ اکران خود را از دست داد

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که فیلم انقراض (Extinction) با بازی مایکل پنیا، از برنامه اکران فیلم‌‌های آینده این کمپانی خارج شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال (Universal) اعلام کرده که فیلم Extinction از برنامه اکران فیلم‌های آینده این کمپانی خارج شده است و در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، یونیورسال این خبر را تایید کرده است، اما تاکنون دلیل این موضوع اعلام نشده و یونیورسال هنوز تصمیمی برای تاریخ اکران جدید این فیلم نگرفته است. حتی با وجود خارج شدن فیلم Extinction از برنامه اکران فیلم‌های آینده یونیورسال، این کمپانی تا ماه می امسال (اردیبهشت-خرداد امسال) حداقل یک فیلم برای اکران در هر ماه دارد.

در حال حاضر، یونیورسال در ماه ژانویه ۲۰۱۸ که فیلم Extinction قرار بود در این ماه اکران شود، فیلم Insidious: The Last Key (توطئه‌آمیز: آخرین کلید) را در برنامه اکران خود دارد. با این حال، با توجه به اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در ماه می سال ۲۰۱۸، هر دو از کمپانی والت دیزنی (Walt Disney)، بسیار بعید است که فیلم Extinction در این ماه به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم علمی-تخیلی پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن امسال) اکران شود.

Ant-Man

فیلم Extinction در این تاریخ قرار بود با فیلم Maze Runner: The Death Cure (دونده مارپیچ: درمان مرگ) و فیلم White Boy Rick با بازی متیو مک‌کانهی، در گیشه رقابت کند. کارگردانی فیلم Extinction بر عهده بن یانگ، کارگردان فیلم Hounds of Love، بوده است و اریک هیزرر، برد کین و اسپنسر کوهن کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. مایکل پنیا، لیزی کاپلان، مایک کولتر، اما بوث، لیلی آسپل، ایزرائیل بروسارد، آملیا کراوچ، اریکا ترمبلی، نیکولا کنت و لکس شراپنل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extinction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، فیلم Extinction تنها فیلم پنیا در سال ۲۰۱۸ نیست و او در فیلم‌های دیگری از جمله فیلم Cloverfield 3 (کلاورفیلد ۳)، فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان)، فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) و فیلم ۱۲ نیرومند (12Strong)، نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، اخیرا لیزی کاپلان به جمع بازیگران فیلم Gambit (گامبیت) اضافه شده است و کولتر نیز در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) باز خواهد گشت که اخیرا فیلمبرداری فصل دوم این سریال به پایان رسیده است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده