نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر برنامه Wolverine: The Long Night منتشر شد

مارول با همکاری استیچر ریدیو ساخت اولین پروژه پادکستی خود را با نام Wolverine: The Long Night آغاز کرده و به‌تازگی تریلری از آن منتشر کرده است.

در میان اخبار سینما و تلویزیون، مارول به‌تازگی تریلری از جدیدترین پروژه مشترک خود که در آن با شبکه محتوای صوتی به نام استیچر ریدیو (Stitcher Radio) همکاری می‌کند، منتشر کرده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید. این پروژه مشترک مارول، Wolverine: The Long Night (ولورین: شب بلند) نام دارد. مارول که در حال حاضر دنیای گسترده‌ای دارد، اما باز هم دوست دارد خود را گسترده‌تر از گذشته کند؛ با این تفاوت که این بار این کمپانی مسیر کاملا جدید و منحصربه‌فردی را انتخاب کرده است. مارول به‌تازگی پروژه تولید اولین برنامه پادکست داستانی خود را که تبدیل به یکی از مورد انتظارترین برنامه‌ها هم شده آغاز کرده است. 

داستان پادکست داستانی Wolverine: The Long Night یک ترکیب جذاب از رمز و رازهای مختلف است. همچنین در این پادکست، بخش زیادی از فانتزی‌هایی که در دنیای مارول وجود دارند، با ابعاد بزرگ‌تری به کار رفته‌اند. این پادکست داستان مامور سالی پیرس (با صداپیشگی سیلیا کینن بولجر) و مامور تاد مارشال (با صداپیشگی آتو اساندو) را دنبال می‌کند. این دو مامور به‌تازگی به شهر خیالی برنز در ایالت آلاسکا رسیده‌اند تا به واسطه ماموریتی که به آنها محول شده، اتفاقی را که در آن شهر رخ داده است بررسی کنند. در طی همین بررسی و تحقیق به‌سرعت متوجه می‌شوند چند وقتی است که این شهر از ترس یک قاتل سریالی روز و شب خود را می‌گذراند. این دو مامور تصمیم می‌گیرند که با نماینده شهر یعنی بابی رید (با صداپیشگی اندرو کینن بولجر) تشکیل تیم دهند تا با کمک یکدیگر مظنون اصلی پرونده خود، یعنی لوگان ملقب به ولورین (با صداپیشگی ریچارد آرمیتاژ) را زیر نظر بگیرند. این تحقیق و بررسی‌ها، شخصیت‌های اصلی داستان را به شکار یک روباه در شهری فاسد و اسرارآمیز می‌کشاند.

ریچارد آرمیتاژ، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال) و سری فیلم The Hobbit (هابیت)، قرار است صداپیشگی شخصیت اصلی داستان را انجام دهد. در پادکست ولورین: شب بلند که یک مجموعه محسوب می‌شود، افراد هنرمند دیگری همچون اسکات ادسیت صداپیشه انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ)، باب بالابان بازیگر سریال Broad City (براد سیتی) و برین استاکس میشل بازیگر سریال The Path (مسیر) حضور دارند و به هنرنمایی می‌پردازند. از هنرمندان دیگر تیم صداپیشگی این مجموعه می‌توان به زوئی چاو بازیگر سریال The Comeback (بازگشت)، چاسک اسپنسر بازیگر فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 (گرگ‌ و میش: سپیده‌دم - قسمت دوم)، جردن بریجز بازیگر سریال Rizzoli & Isles (ریزولی و آیلس)، دیوید کال بازیگر سریال The Magicians (جادوگران)، مایکل جی. برگ بازیگر سریال Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است) و لنون کیلیا بازیگر فیلم Annie (آنی) اشاره کرد. همچنین عنوان شده که کریس گثارد بازیگر سریال براد سیتی هم نقش کوتاهی به عنوان مهمان خواهد داشت.

نویسنده محبوب کتاب‌های کامیک یعنی بنجامین پرسی، نویسنده کتاب The Wilding و Red Moon که برای آثار خود موفق به دریافت جایزه هم شده، نویسندگی فیلمنامه پادکست ولورین: شب بلند را بر عهده خواهد داشت. همچنین گفته شده که کارگردانی این مجموعه را برندن بیکر، کارگردان پادکست صوتی Love and Radio (عشق و رادیو) بر عهده خواهد داشت. کمپانی Stitcher Radio و مارول، تیم کارگردانی و همچنین تیم نویسندگی خود را با افراد باتجربه و قدیمی که مدت زمان زیادی را در حرفه نویسندگی کتاب‌های کامیک و صنعت پادکست سازی مشغول بودند جمع‌آوری کردند تا این تیم حرفه‌ای بتواند جدیدترین پروژه مارول را به‌خوبی بسازد و پخش کند. تهیه‌کنندگی این مجموعه را دانیل فینک از مارول و جنی رادلت از استودیو Stitcher Radio بر عهده خواهند داشت.

بن پرسی، نویسنده این مجموعه با انتشار متنی از این پادکست، نشان داده که چگونه داستان ماورا طبیعی و خیالی یک پادکست، با سبک اسرارآمیز و جنایی ترکیب می‌شود و یک داستان خارق‌العاده را برای بازگو کردن به وجود می‌آورد. متن بن پرسی به شرح زیر است:

اینکه قصد داشته باشی که میزان حقیقت را در آنجا بالا ببری، بسیار آسان است. علاوه بر اینکه شخصیت‌های داستان درباره یک قاتل سریالی در این قصه به تحقیق و بررسی می‌پردازند، عناصر فوق‌العاده بسیار زیادی دیگری هم وجود دارد که فقط به تحقیق درباره یک سری قتل ختم نمی‌شود. برخی از این عناصر مربوط به شخصیت ولورین است، به این عنوان که افسانه او در این منطقه بیشتر از قبل رشد پیدا می‌کند، به این عنوان که مردم شهر شاهد این هستند که او با دسته گرگ‌ها در مه قدم زده یا می‌دود، به این عنوان که مردم شهر شاهد این هستند که او چگونه جان‌ها را نجات داده یا از برخی زندگیشان را می‌گیرد. من همچنین در داستان خود از از افسانه‌های بومی در منطقه و از اساطیر کلاسیک هم استفاده می‌کنم. 

این مجموعه پادکستی ۱۰ قسمتی که به صورت هفتگی برای مخاطبان خود پخش می‌شود، کار خود را در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۸ (۲۱ اسفند ۱۳۹۶) آغاز می‌کند و به صورت اختصاصی در Stitcher Premium پخش می‌شود. پادکست Wolverine: The Long Night همچنین برای افرادی که در سرتاسر جهان هستند هم پخش خواهد شد و پخش آن در پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود و در تمامی پلتفرم‌هایی که قابلیت پخش پادکست را دارند، پخش خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده