نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Kill Bill 3 هیچ وقت ساخته نخواهد شد

براساس جدیدترین حقایق فاش شده، ساخت فیلم بیل را بکش ۳ (Kill Bill Vol. 3) هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

امید به ساخت قسمت سوم از مجموعه بیل را بکش هیچ‌وقت نزد هواداران از بین نرفت. تقریبا یک و نیم دهه گذشته، صحبت‌های سازندگان به شکلی بوده که به نظر می‌رسید این فیلم بالاخره یک روز ساخته خواهد شد. با این حال، اتفاقات اخیر باعث شدند تا به نظر برسد که Kill Bill Vol. 3 هرگز ساخته نخواهد شد.

بر خلاف نام فیلم، بیل را بکش هیچ‌وقت به آن شکل به نقش منفی نپرداخت و تماما درباره انتقام شخصیت عروس بود. اینکه چرا از بیل متنفر بود و حاضر بود چه کارهایی انجام دهد تا به انتقامش برسد. از دید کوئنتین تارانتینو، کارگردان دو فیلم مجموعه، قسمت سوم می‌تواند درباره نیکی، دختر یکی از شخصیت‌های فیلم به نام ورنیتا گرین باشد که طی سفری مشابه به سراغ انتقام مرگ مادرش از عروس می‌رود.

تارانتینو در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای گفت که ساخت بیل را بکش 3 اتفاق خواهد افتاد:

احتمال ساخت فیلم قطعا وجود دارد... من و اوما بسیار از همکاری با یکدیگر لذت بردیم. من به بیاتریکس (شخصیت عروس) سختی‌های زیادی تحمیل کردم و دوست داشتم به او اجازه دهم این زمان را در آرامش بگذراند.

با تمام این صحبت‌ها، حالا شرایط پیچیده‌تر شده‌اند. اوما تورمن به تازگی خود را به عنوان یکی دیگر از قربانیان سواستفاده‌های هاروی واینستین که فیلم های تارانتینو را تهیه کنندگی کرده، معرفی کرده است. وی در مقاله‌ای که منتشر کرد، فیلمی را از روند ساخت یکی از صحنه‌های فیلم بیل را بکش منتشر کرد که باعث مصدومیت شدید وی شد. این فیلم چندین سال مخفی نگه داشته شده بود.

شخصیت عروس در بیل را بکش ۲ (Kill Bill Vol. 2) سوار بر یک ماشین بدون سقف آبی می‌شود تا با بیل رو به رو شود. این صحنه برای همیشه در ذهن هواداران باقی ماند. متاسفانه، ساخت همچین صحنه‌ای عواقب سختی داشت. همه در صحنه فیلمبرداری فیلم می‌دانستند که موتور این ماشین از دستی به اتوماتیک تغییر داده شده بود و این موضوع عملکرد آن را مختل کرده بود. تارانتینو به صحنه‌ای نیاز داشت که اوما می‌بایست در حال رانندگی باشد، در نتیجه درباره امنیت ماشین به وی دروغ گفت. متاسفانه، ماشین تصادف کرد و تورمن دچار مصدومیت سختی شد. طبق گفته‌های تورمن، دردهای ناشی از این مصدومیت را هنوز در زانوها و گردن خود حس می‌کند. میرامکس حتی حاضر نشد تا قبل از اینکه اوما از حق خود برای شکایت از آن‌ها بگذرد، فیلم این تصادف را در اختیارش قرار دهد. با وجود اینکه وی از حق خود برای شکایت نگذشت، تارانتینو اخیرا این ویدئو را به وی داد.

به غیر از مورد آزار قرار گرفتن اوما تورمن توسط واینستین و تارانتینو، چیز دیگری که از این داستان مشخص شده این است که تارانتینو و تورمن با هم رابطه خوبی ندارند. تورمن بعد از بیل را بکش سر هیچ پروژه دیگری با تارانتینو همکاری نکرده و به نظر نمی‌رسد قصد تغییر این تصمیم را داشته باشد. در نتیجه احتمال ساخت قسمت سوم بیل را بکش کاملا از بین می‌رود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده