نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

یکی از شایعات مربوط به فیلم شوالیه تاریکی توسط خانواده هیث لجر تایید شد

هیث لجر با اجرای خارق‌العاده‌ شخصیت جوکر در فیلم شوالیه تاریکی، تئوری‌هایی مبنی بر حضورش در سومین فیلم از سه‌گانه‌ بتمن کریستوفر نولان ایجاد کرد. حال یکی از اعضای خانواده‌اش یکی از این تئوری‌ها را تقریبا تایید کرده است.

این مطلب داستان فیلم The Dark Knight را فاش می‌کند

وقتی که فیلم The Dark knight یا همان شوالیه تاریکی در سال ۲۰۰۸ اکران شد، طرفداران به سرعت با جوکرِ هیث لجر درگیر شدند. جوکرِ هیث لجر به بزرگ‌ترین دشمن بتمن که تا به‌حال در قاب فیلم‌ها به‌نمایش در آمده، تبدیل شد. اما متاسفانه هیث لجر مدتی پیش از اکران فیلم شوالیه تاریکی در گذشت. با اینکه هیچ‌وقت خبری مبنی بر برنامه‌ی کریستوفر نولان برای ساختن دنباله‌ای با حضور او تایید نشد، اما بسیاری از هواردارن باور داشتند که برنامه‌ی اصلی نولان برای ادامه مجموعه، حضور هیث لجر در سومین فیلم از مجموعه بتمن بوده است. باید به یاد داشته باشیم که جوکر در انتهای فیلم شوالیه تاریکی، توسط بتمن به‌صورت سر و ته از یک ساختمان نیمه‌کاره آویزان شد.

Joker

حال و طبق آخرین اخبار سینما، اشتیاق لجر برای دوباره پوشیدن ماسک جوکر برای کریستوفر نولان یک‌بار دیگر بیش از پیش روشن شد. در سال ۲۰۱۶، کیت لجر (خواهر هیث) در یک مصاحبه با وب‌سایت استرالیایی news در رابطه با یک مستند از زندگی برادرش صحبت کرده بود. با اینکه این مصاحبه حدودا یک‌سال پیش اتفاق افتاده بود، به قطع برای برخی از هواداران تازه است و جدای از این، اطلاعاتی مبنی بر تفکرات خود لجر بعد از ساخت فیلم را ارائه می‌دهد. کیت لجر در این مصاحبه چنین گفت:

او برای کاری که در فیلم بتمن انجام داده بود به خود افتخار می‌کرد. می‌دانم که او برای فیلم بتمن نقشه‌هایی داشت. او عاشق کار کردن با کریستوفر نولان، کریستین بیل و گری اولدمن بود. بهترین دوران زندگی‌اش مربوط به زمان ساخت همین فیلم بود. وقتی که برای تعطیلات سال نو به خانه آمد، برای تعریف کردن از فیلمش اشتیاق خیلی زیادی داشت، او با همان صدا و حرکات جوکر این کار را برای‌مان انجام داد و آن شور و سر و صدای جوکر را به‌ ما نشان داد. در آن زمان دوران فوق‌العاده‌ای داشتیم.

صرف‌نظر از چگونگی مرگش، از نظر اعضای خانواده‌اش، لجر از کاراکتری که خلق کرده بود کاملا خوشحال بود و مشتاق بود تا دوباره آن کاراکتر ماندگار را دیدار کند. اما متاسفانه هیچ‌کدام از نقشه‌هایش عملش نشدند.

پس از مرگ او، نولان برای آنتاگونیست سومین فیلم از سه‌گانه‌ بتمن یعنی The Dark Knight Rises (خیزش شوالیه تاریکی) با تام هاردی در نقش بین همکاری کرد. متاسفانه تاکنون مشخص نشده است که آینده این کاراکتر پس از فیلم شوالیه تاریکی قرار بود چگونه باشد و این موضوع کماکان بر طرفداران پوشیده است. با این حال، لجر برای بازی در این نقش و پس از مرگش برنده‌ی جایزه اسکار شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده