نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

دو بازیگر جدید به فیلم Detective Pikachu پیوستند

بر اساس گزارش‌های جدید، کریس گیر و بیل نای به‌تازگی به تیم بازیگری فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) و رایان رینولدز که نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند، پیوستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سریال You're the Worst (تو بدترین هستی) یعنی کریس گیر و بازیگر فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 (هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت اول) یعنی بیل نای، به‌تازگی به جدیدترین و مورد انتظارترین اثر کمپانی لجندری یعنی فیلم Detective Pikachu (کاراگاه پیکاچو) پیوستند.

در رابطه با اخبار مرتبط با فیلم کاراگاه پیکاچو، چندی پیش اعلام شده بود که رایان رینولدز به جمع بازیگران این لایو اکشن سینمایی پیوسته و قرار است نقش شخصیت اصلی این فیلم یعنی همان کاراگاه پیکاچو را ایفا کند. از طرف دیگر به‌عنوان معرفی کوتاه بازیگران دیگر این اثر می‌توان به جاستیس اسمیت که در آینده‌ای نزدیک او را در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی) خواهیم دید، کاترین نیوتون بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) و کن واتانابه بازیگر فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی) اشاره کرد.

جاستیس اسمیت نقش شخصیت تیم گوودمن، دوست پیکاچو را بر عهده دارد. داستان این فیلم به این صورت است که تیم با کارآگاه پیکاچو هم‌دست شده تا بتوانند با کمک یکدیگر معمای ناپدید شدن پدر تیم را حل و او را پیدا کنند. کن واتانابه هم که چندی پیش خبر پیوستنش به این تیم اعلام شده بود، قرار است نقش یک کارآگاه انسان را بازی کند و کاترین نیوتون هم نقش «روزنامه‌نگار خشن و زمخت» به نام لوسی را ایفا خواهد کرد. لوسی هم یک پوکمون به نام سایداک دارد که در این پرونده به کارآگاه پیکاچو کمک خواهد کرد. 

Bill Nighy - Chris Geere

راب لترمن که کارگردانی اثری چون فیلم Goosebumps (مور مور) را در رزومه کاری خود دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. مرحله فیلمبرداری این اثر، در طی ماه جاری و در شهر لندن کلید خورده است. علاوه بر خود راب لترمن، الکس هرش، سازنده انیمیشن سریالی Gravity falls (آبشار جاذبه) و نیکول پرلمن، نویسنده فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. بعد از اینکه طرح اولیه فیلمنامه توسط این سه نفر نوشته شد، اریک پیرسون و تام مک‌کارتی نقص‌های آن را برطرف کرده، جزئیات لازم را اضافه کرده و فیلمنامه نوشته‌شده را نهایی کردند.

مری پرنت و کیل بویتر از کمپانی لجندری پیکچرز وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را دارند. از طرف دیگر سونه‌کازو ایشیهارا از کمپانی پوکمون (The Pokémon Company) و همچنین جو کاراکشالو جونیور، تهیه‌کننده اجرایی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه فعالیت دارند. علاوه بر این، الکساندرا مندز از کمپانی لجندی هم در تهیه‌کنندگی به این افراد کمک خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده