نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ساخت فصل ششم سریال House of Cards از سر گرفته شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل ششم سریال خانه پوشالی (House of Cards) از سر گرفته شده است.

ماه آبان امسال، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد که این اتفاقات باعث شد که شبکه نت فلیکس از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم و پایانی سریال House of Cards بازگردد و مدت کوتاهی بعد فیلمبرداری و تولید فصل ششم این سریال تا اطلاع ثانوی متوقف شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) اطلاعات جدیدی از فصل ششم و پایانی سریال House of Cards را منتشر کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شبکه نت‌فلیکس اعلام کرده که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال از سر گرفته شده است. علاوه بر این، این شبکه استریم از اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل ششم این سریال خبر داده است.

Diane Lane and Greg Kinnear

داین لین و گرگ کینر به جمع بازیگران فصل ششم سریال House of Cards اضافه شده‌اند و قرار است نقش یک خواهر و برادر را در فصل ششم این سریال بازی کنند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش این دو بازیگر از جمله نام شخصیت‌ آن‌ها در سریال، منتشر نشده است. تمرکز فصل ششم سریال House of Cards نیز روی شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت، خواهد بود. مایکل کلی، جین اتکینسون، پاتریشا کلارکسون، کانستنس زیمر، درک سیسیل، کمپبل اسکات و بوریس مک‌گیور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل ششم این سریال باز خواهند گشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که چگونه قرار است شخصیت فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی، از اتفاقات فصل ششم سریال House of Cards کنار گذاشته شود.

همچنین تعداد قسمت‌های فصل ششم و پایانی سریال House of Cards از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش خواهد یافت. پنج فصل گذشته این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده‌اند که اتفاقات اخیر باعث کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال محبوب شده است. با این حال، ممکن است شبکه نت‌فلیکس در طی سال‌های آینده سریال یا سریال‌هایی فرعی بر اساس سریال House of Cards را تولید و منتشر کندنت‌فلیکس و کمپانی MRC در حال توسعه تعدادی سریال فرعی بر اساس سریال House of Cards هستند که این سریال‌ها مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کنند. تمرکز یکی از این سریال‌ها روی شخصیت داگ استمپر با بازی مایکل کلی، خواهد بود و اریک راث نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه حضور دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده