نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصاویر جدیدی از فیلم Detective Pikachu منتشر شد

تصاویر جدیدی از صحنه فیلمبرداری فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) منتشر شده که نشان می‌دهد فیلمبرداری این اثر به قسمت‌های شهر رایم رسیده است.

چندی پیش بود که در طی خبری اعلام شد که دو کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز به طور رسمی مراحل تولید و فیلمبرداری را برای یکی از جدیدترین آثار خود یعنی فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) آغاز کرده‌اند. فیلم Detective Pikachu اولین لایو اکشن سینمایی است که بر اساس پوکمون زرد، که محبوب‌ترین شخصیت در مجموعه پوکمون‌ها در سرتاسر دنیا است، ساخته می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم کارآگاه پیکاچو منتشر شده که نشان می‌دهد فیلمبرداری این اثر به قسمت‌های شهر رایم رسیده است. ما در این تصاویر شاهد اداره پلیس خاص و البته عجیب این شهر هستیم که در آن نمادی که نشان‌دهنده «رابطه کاری انسان‌ها و پوکمون‌ها» است، وجود دارد.

رایان رینولدز بازیگر فیلم Deadpool (ددپول)، کن واتانابه بازیگر فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی)، جاستیس اسمیت بازیگر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی) و کاترین نیوتون بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) از جمله افرادی هستند که در این اثر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shark Tale (داستان کوسه)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان)، فیلم Gulliver's Travels (سفرهای گالیور) و فیلم Goosebumps (مور مور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش، سازنده انیمیشن سریالی Gravity falls (آبشار جاذبه) و نیکول پرلمن، نویسنده فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

در حال حاضر، مجموعه بازی Pokémon نزدیک به بیش از دو دهه است که در سرتاسر دنیا عرضه می‌شود و توانسته طرفداران خیلی زیادی در همه رنج سنی را به خود جذب کند. تا به امروز بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از این بازی‌های ویدیویی در سرتاسر دنیا به فروش رسیده و ۲۳.۶ میلیارد نسخه از کارت‌های TCG به ۷۴ کشور دنیا ارسال شده است. همچنین تا به امروز پخش انیمیشن سریالی این شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی، به ۲۰ فصل هم رسیده است. با این تفاسیر می‌توان به جرئت گفت که پوکمون یکی از موفق‌ترین دارایی‌ها در زمینه سرگرمی در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نسخه غربی بازی Detective Pikachu قرار است در اوایل سال جاری، برای خانواده سیستم‌های نینتندو 3DS به طور رسمی عرضه شود. همچنین قرار است در این نسخه از بازی، شخصیت جدید کارآگاه پیکاچو هم معرفی شود. این بازی به‌عنوان یک منبع الهام برای اعضای تیم تولید این فیلم که در ماه می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، بوده تا بتوانند ابتدای خط داستانی خود را پیدا کنند و جلو بروند.  

مری پرنت و کیل بویتر از کمپانی لجندری پیکچرز وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را دارند. از طرف دیگر سونه‌کازو ایشیهارا از کمپانی پوکمون (The Pokémon Company) و همچنین جو کاراکشالو جونیور، تهیه‌کننده اجرایی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه فعالیت دارند.

فیلم Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده