نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

مریل استریپ به جمع بازیگران فصل دوم سریال Big Little Lies پیوست

شبکه HBO از اضافه شدن مریل استریپ به جمع بازیگران فصل دوم سریال دروغ‌ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مریل استریپ، بازیگر برنده سه جایزه اسکار به جمع بازیگران فصل دوم سریال Big Little Lies اضافه شده و قرار است یک نقش مهم را در فصل دوم این سریال بازی کند.

ادامه این مطلب پایان فصل اول سریال Big Little Lies را برای شما فاش خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، استریپ قرار است نقش شخصیت مری لوئیز رایت، مادر شخصیت پری رایت با بازی الکساندر اسکارشگرد، را در فصل دوم سریال Big Little Lies بازی کند. در پایان فصل اول این سریال مشاهده کردیم که پری رایت به قتل رسیده و حال مادر او به مونته‌ری سفر کرده است. او سعی می‌کند تا بفهمد که واقعا چه اتفاقی برای پری رخ داده و همچنین او به دنبال مراقبت از نوه‌های خود نیز است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که استریپ برای بازی در هر قسمت فصل دوم سریال Big Little Lies قرار است حدود ۸۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت کند.

The Post

با این حال، هنوز روشن نیست که بازیگران اصلی سریال Big Little Lies از جمله ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، لورا درن، ادام اسکات و زوئی کراویتز، برای هر قسمت فصل دوم این سریال چه میزان دستمزدی را دریافت خواهند کرد. استریپ اخیرا برای ۲۱امین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او برای بازی در نقش اصلی فیلم The Post (پست) به‌کارگردانی استیون اسپیلبرگ، بار دیگر نامزد دریافت جایزه اسکار شده و رکورد او دست نیافتنی‌تر از همیشه شده است. استریپ رکورد بیشترین تعداد نامزدی دریافت جایزه اسکار را در اختیار دارد که هیچ بازیگری در این مورد، قابل مقایسه با او نیست.

استریپ برای سه فیلم بانوی آهنی (The Iron Lady)، کریمر علیه کریمر (Kramer vs. Kramer) و انتخاب سوفی (Sophie's Choice)، موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید و در فوریه سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال قرار است با یک داستان جدید که توسط دیوید ای کلی، نویسنده و سازنده سریال، نوشته شده، تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول سریال Big Little Lies در ۷ قسمت تولید و منتشر شده بود، اما هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال مشخص نیست.

Big Little Lies

آندریا آرنولد، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بریتانیایی، کارگردانی فصل دوم سریال Big Little Lies را بر عهده خواهد داشت. ژان-مارک ولی کارگردانی هر هفت فصل اول این سریال را بر عهده داشته است. سریال Big Little Lies جوایز متعددی را نیز از مراسم‌هایی چون امی و گلدن گلوب دریافت کرده است و ماه آذر امسال، شبکه HBO رسما این سریال تحسین شده و بسیار موفق را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، هنوز زمان بازگشت سریال Big Little Lies برای فصل دوم مشخص نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده