// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

معرفی فیلم های جشنواره فجر: کامیون

فیلم سینمایی کامیون که نهمین فیلم کامبوزیا پرتوی، کارگردان و نویسنده مشهور سینمای ایران محسوب می‌شود، در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. با معرفی این فیلم همراه باشید.

کامبوزیا پرتوی یکی از با‌سابقه‌ترین فعالان سینمای ایران است. کارگردان و فیلم‌نامه نویسی که کارگردانی فیلم‌های پرده، کافه ترانزیت، گلنار و افسانه دو خواهر و نگارش فیلم‌نامه فیلم‌های محمد رسول‌الله، شب، دیشب باباتو دیدم آیدا و من ترانه ۱۵ سال دارم را در کار‌نامه دارد. اما امسال کامبوزیا پرتوی پس از حدود پنج سال دوری از کارگردانی، با فیلم کامیون که فیلم‌نامه آن را نیز نوشته است، باری دیگر استعداد و توانایی‌های خود را در این سمت محک می‌زند. جدید‌ترین فیلم کامبوزیا پرتوی یکی از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر سی و ششم است.

فیلم سینمایی کامیون یکی از چهار اثر حاضر در جشنواره فجر است که با موضوع داعش ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

یک راننده کامیون ایرانی، خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می آورد

در ادامه لیست بازیگران، عوامل و تصاویری فیلم کامیون را مشاهده خواهید کرد:

بازیگران: سعید اقاخانی، نیکی کریمی، رامین راستاد، تروسکا جولا، نسرین مرادی

سایر عوامل: تورج اصلانی (مدیر فیلمبرداری)، مصطفی خرقه‌پوش (تدوین)، پرویز آبنار (صدابردار)، بابک اسکندری (طراح گریم)، بابک صبحی (طراح صحنه)، هومن احمدی توفیقی (مجری طرح)، کسری پرتوی (عکاس)، منصور جهانی (مشاور رسانه‌ای)

کامیون


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده