نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تاریخ انتشار تریلر بعدی فیلم Deadpool 2 مشخص شد

طرفداران فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) آماده باشید؛ زیرا بر اساس تاریخ اعلام شده توسط کمپانی فاکس، تریلر رسمی این اثر در آینده‌ای خیلی خیلی نزدیک منتشر خواهد شد.

چندی پیش، کمپانی فاکس قرن بیستم ویدئویی از فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) منتشر کرده بود که در آن ددپول به سبک باب راس، معلم هنر و مجری تلویزیون برنامه The Joy of Painting (لذت نقاشی) که در طول دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی از شبکه PBS به روی آنتن رفت، در حال نقاشی بود و در پایان موفق شد که پوستر روز شکرگزاری فیلم Deadpool 2 را نقاشی کند و به بینندگان تریلر نشان دهد. با این حال جالب است بدانید که سازندگان این اثر، تریلر رسمی‌تری برای فیلم مورد انتظار خود در آستین دارند که بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌اند، قرار است در آینده خیلی نزدیکی منتشر شود. تریلر رسمی بعدی فیلم ددپول 2 قرار است متصل به جدیدترین اثر دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم Black Panther (بلک پنتر) باشد و همراه با اکران آن به نمایش دربیاید. بر این اساس، جدیدترین تریلر رسمی این اثر در تاریخ ۱۶ فوریه سال جاری (۲۷ بهمن) به نمایش درخواهد آمد.

همچنین اعلام شده که در روز ولنتاین یعنی ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)، این تریلر در فضای اینترنت برای طرفداران منتشر می‌شود که اشاره مستقیمی هم به فیلم Deadpool (ددپول) دارد. قسمت اول فیلم ددپول در سال ۲۰۱۶ و آخر هفته روز ولنتاین به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت. همین موضوع باعث شد تا بخش تبلیغاتی این فیلم بتواند از انرژی و نقاط مثبتی که بین داستان این اثر و روز ولنتاین وجود دارد استفاده کرده و افراد بیشتری را برای دیدن فیلم ابرقهرمانی خود ترغیب کند. پس با این تفاسیر، از آنجایی که قرار است تریلر را همراه با فیلم بلک پنتر و تقریبا همزمان با اکران قسمت اول این مجموعه منتشر کنند، به نظر می‌رسد طرفدارانی که منتظر این تریلر بودند، دیگر نیاز نیست زمان زیادی را در انتظار سپری کنند.

رخ دادن این موضوع هم کاملا منطقی به نظر می‌رسد که به واسطه همین تریلر، ددپول و بلک پنتر در مقابل یکدیگر قرار بگیرند؛ درست همانند رابطه‌ای که کمپانی فاکس و دیزنی در حال حاضر با یکدیگر دارند. با اینکه در حال حاضر کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس در حال رقابت از نظر دارایی‌هایی که دارند، هستند، اما دیگر در آینده‌ای نزدیک نمی‌توانند این رقابت را بیشتر ادامه دهند؛ به این دلیل که به خاطر قراردادی که بین این دو کمپانی وضع شده، همین حالا هم دیزنی به سراغ برخی دارایی‌های فاکس رفته و تا آخر سال جاری، تمامی دارایی‌هایی را که در قرارداد وضع شده است از فاکس خواهد گرفت و دیگر فاکس دارایی آنچنان دهن پرکنی ندارد که بتواند به رقابت با دیزنی بپردازد.

از طرف دیگر و مهم‌تر از همه موضوع این است که حتی اگر این ادغام هم صورت نمی‌گرفت، ددپول در هر صورت متعلق به کمپانی مارول بود و ممکن بود در هر شرایطی قرار گرفتن او در مقابل بلک پنتر، اتفاق بیفتد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده و همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

فیلم Deadpool 2 که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده