نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

احتمال انتشار فیلم Cloverfield 3 از شبکه نتفلیکس

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه نتفلیکس در تلاش برای به‌دست آوردن حقوق انتشار مجموعه فیلم‌های کلاورفیلد (Cloverfield) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مورد انتظار و بدون نام کلاورفیلد ۳ (Cloverfield 3) ممکن است که به‌جای اکران گسترده در سینماها، در ابتدا از شبکه استریم نت فلیکس (Netflix) منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، یک منبع آگاه از این پروژه مدعی شده است که شبکه نت‌فلیکس در حال مذاکره با کمپانی پارامونت برای به‌دست آوردن بخشی از حقوق انتشار فیلمی است که توسط کمپانی جی جی آبرامز تولید می‌شود و خود آبرامز نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور دارد. همچنین ددلاین گزارش داد که این وب‌سایت نیز از منبع آگاهی در شبکه نت‌فلیکس شنیده است که این شبکه به‌دنبال به‌دست آوردن تمام حقوق ساخت و انتشار مجموعه Cloverfield است و حتی ممکن است فیلم Cloverfield 3 زودتر از اکران رسمی‌اش، از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.

در حال حاضر فیلم Cloverfield 3 قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. با این حال، تاکنون تاریخ اکران دنباله جدید فیلم Cloverfield چندین بار عقب افتاده است و این فیلم که پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود، حال با یک تاخیر حدودا دو ماهه روبه‌رو شده است. کلاورفیلد 3 که پیش از این با نام ذره خدا (God Particle) شناخته می‌شد، در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ (۶ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از آن اکران فیلم تا تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) عقب افتادبا این حال، هنوز کمپانی پارامونت یا شبکه نت‌فلیکس واکنشی به این خبرها و شایعات نداشته‌اند، اما ددلاین اضافه کرد که در این لحظه این شایعه بسیار جدی و مهم است و احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار بیانیه رسمی در مورد آن خواهیم بود. 

10 Cloverfield Lane

فیلم Cloverfield 3 هنوز نام رسمی ندارد، اما طبق شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده، ایستگاه کلاورفیلد (Cloverfield Station)، نام رسمی این فیلم خواهد بود. ماه آذر امسال، شبکه نت‌فلیکس حقوق انتشار فیلم Annihilation (نابودی) در بازار بین المللی را به‌دست آورد. در حال حاضر کمپانی پارامونت حق انتشار فیلم Annihilation در کشور آمریکا، کانادا و چین را در اختیار دارد، اما به‌نظر می‌رسد که این فیلم قرار نیست در دیگر بازارهای بین المللی نمایش داده شود. گفته می‌شود که توافق نت‌فلیکس برای به‌دست آوردن حقوق انتشار فیلم Cloverfield 3، مشابه توافق این کمپانی برای به‌دست آوردن حقوق انتشار فیلم Annihilation در بازارهای بین‌المللی خواهد بود. 

دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cloverfield 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داگ جونگ و اورن ایزیل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم Cloverfield 3 بر عهده ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Girl Is in Trouble، بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده