نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال انتشار فیلم Annihilation از شبکه نت فلیکس

کمپانی پارامونت و شبکه نتفلیکس در حال مذاکره برای انتشار فیلم مورد انتظار نابودی (Annihilation) از این شبکه استریم هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با شبکه نت فلیکس (Netflix) برای انتشار فیلم Annihilation از این شبکه استریم است. این دو کمپانی در آستانه یک توافق هستند که طبق این قرارداد، مدت کوتاهی پس از اکران این فیلم در آمریکا، فیلم Annihilation در دسترس کاربران بین المللی این شبکه قرار خواهد گرفت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، در صورتی که توافق این دو کمپانی نهایی شود، نت‌فلیکس این فیلم را ۱۷ روز پس از اکرانش در دسترس کاربران خود در کشورهای مختلف دیگر که قرار نیست این فیلم نمایش داده شود، قرار خواهد داد.

در حال حاضر کمپانی پارامونت حق انتشار فیلم Annihilation در کشور آمریکا، کانادا و چین را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد که این فیلم قرار نیست در دیگر بازارهای بین المللی نمایش داده شود. این قرارداد احتمالا مشابه قرارداد شبکه نت‌فلیکس با کمپانی نیو لاین سینما برای دنباله فیلم Shaft (شفت) خواهد بود که این فیلم قرار است تنها دو هفته پس از اکرانش از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی، تووا نووتنی، بندیکت وانگ و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annihilation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم Annihilation بر عهده الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina (اکس ماکینا) بوده است. این فیلم، دومین تجربه کارگردانی گارلند و دومین همکاری مشترک او با اسکار آیزک است. علاوه بر کارگردانی، گارلند کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annihilation را که اقتباسی از رمانی با همین نام اثر جف واندرمر بوده، بر عهده داشته است. ماه مهر امسال، کمپانی پارامونت اولین تریلر فیلم Annihilation را منتشر کرد که در آن شاهد اعزام شخصیت لنا با بازی ناتالی پورتمن، به‌همراه تیم خود به یک منطقه که فاجعه زیست‌محیطی در آن رخ داده است، هستیم. انتظار می‌رود که دومین تریلر این فیلم به‌زودی منتشر شود.

فیلم Annihilation قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده