نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

فصل دوم انیمیشن Castlevania در تابستان ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

وارن الیس، نویسنده انیمیشن کسلوانیا (Castlevania) اعلام کرد که فصل دوم این اثر قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

تابستان امسال، فصل اول انیمیشن Castlevania از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. فصل اول این سریال در ۴ قسمت تولید شده بود و مدت کوتاهی پس از پخش فصل اول آن، نتفلیکس این انیمیشن را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از فصل دوم انیمیشن Castlevania منتشر شده است و تنها می‌دانستیم که فصل دوم آن قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از زمان حدودی پخش فصل دوم این انیمیشن منتشر شده است.

طرفداران مجموعه کسلوانیا از وارن الیس، نویسنده کتاب کامیک Transmetropolitan که کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Castlevania را نیز بر عهده دارد، سوالات متعددی در مورد فصل دوم این انیمیشن کرده‌اند و از الیس خواسته شده که در مورد فصل دوم آن شفاف‌سازی کند و اگر ساخت فصل دوم انیمیشن Castlevania لغو شده است، او آن را تایید کند. حال الیس با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود به سوالات طرفداران پاسخ داده است. او گفت:

ما برای ۸ قسمت در تابستان امسال (تابستان ۱۳۹۷) باز خواهیم گشت.

Castlevania

با این حال، الیس اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است و تنها تایید کرده که فصل دوم انیمیشن Castlevania قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. با این حال، فصل اول این انیمیشن نیز در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر امسال) منتشر شده بود و احتمال دارد که فصل دوم انیمیشن Castlevania نیز در تاریخی تقریبا مشابه منتشر شود. با وجود این، انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده نت‌فلیکس تاریخ رسمی فصل دوم این این را تایید و اعلام کند. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، الیس به همراه آدای شانکار، کوین کلد و فرد سیبرت، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در سریال Castlevania حضور دارد.

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت،‌ جیمز کالیس در نقش آلوکارد، مت فروئر در نقش بیشاپ، تونی آمندولا در نقش الدر، امیلی سوالو در نقش همسر دراکولا به‌نام لیزا تپس و آلخاندرو رینوسو در نقش سایفا بلنیدز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشن Castlevania حضور داشته‌اند. مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این انیمیشن بر عهده کمپانی انیمیشن‌سازی Frederator Studios که زیر مجموعه کمپانی Wow! Unlimited Media است، خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده