نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

صداپیشگان سریال انیمیشنی Castlevania معرفی شدند

به نظر می‌رسد که در سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) شاهد حضور بازیگران برجسته‌ هالیوود به عنوان صداپیشه هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس فهرست صداپیشگان سریال Castlevania را تایید و اعلام کرده است که در آن نام‌های بزرگی نیز دیده می‌شود.  آدای شانکار، تهیه کننده این سریال انیمیشنی به همراه گراهام مک‌تاویش، بازیگر فیلم هابیت (The Hobbit) و صداپیشه بازی Call of Duty، فهرست بازیگران سریال Castlevania را اعلام کردند. ریچارد آرمیتاژ،‌ بازیگر نقش تورین در فیلم The Hobbit، صداپیشگی شخصیت ترور بلمونت را در سریال انیمیشنی Castlevania بر عهده داشته است. علاوه بر آرمیتاژ، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، مت فروئر در نقش بیشاپ، تونی آمندولا در نقش الدر، امیلی سوالو در نقش همسر دراکولا به‌نام لیزا تپس و آلخاندرو رینوسو در نقش سایفا بلنیدز، دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این سریال انیمیشنی حضور دارند.

بهمن سال گذشته، شبکه استریم نت‌فلیکس ساخت سریال انیمیشنی Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد. اسفند سال گذشته نیز، آدای شانکار در مصاحبه با وب‌سایت IGN گفت که سریال Castlevania اقتباسی از بازی Castlevania III: Dracula's Curse خواهد بود و برای ساخت این سریال، از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) الهام گرفته شده است. او همچنین وعده داد که این سریال اولین اقتباس غربی موفق براساس یک بازی ویدیویی خواهد بود. همچنین وارن الیس، نویسنده کتاب کامیک Transmetropolitann، به عنوان فیلمنامه‌نویس نیز در سریال Castlevania حضور دارد. طبق اطلاعاتی که نت‌فلیکس پیش از این از سریال Castlevania منتشر کرده بود:

این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، در دست ساخت است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند.

فصل اول سریال Castlevania در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. این سریال حداقل برای دو فصل برنامه‌ریزی شده، اما تاکنون این سریال انیمیشنی رسما برای فصل دوم تمدید نشده است. همچنین ماه گذشته، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر سریال انیمیشنی Castlevania را منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده