نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

ساخت فیلم The Expendables 4 از سر گرفته شد

سیلوستر استالونه با انتشار تصویری اعلام کرد که ساخت فیلم مورد انتظار بی‌مصرف‌ها ۴ (The Expendables 4) از سر گرفته شده است.

هفته گذشته سیلوستر استالونه با انتشار تصویری از احتمال از سرگیری ساخت فیلم The Expendables 4 خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او رسما بازگشت خود به قسمت چهارم مجموعه بی‌مصرف‌ها (The Expendables) را تایید و اعلام کرده است. استالونه با انتشار تصویری اشاره کرد که مراحل ساخت و تولید این فیلم از سر گرفته شده است. فروردین‌ماه امسال، خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه استالونه پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است و دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت. این بازیگر و نویسنده مجموعه بی‌مصرف‌ها، تصویری از فیلم The Expendables را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که آن‌ها برگشته‌اند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از فیلم The Expendables 4 که قرار است آخرین قسمت این مجموعه باشد، منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 The Expendables

با این حال، هنوز مشخص نیست که دقیقا قرار است شاهد بازگشت و حضور کدام یک از بازیگران سه فیلم قبلی در فیلم The Expendables 4 باشیم، اما انتظار می‌رود که استالونه نقش مهمی را در این فیلم ایفا کند و به‌عنوان تهیه‌کننده و احتمالا نویسنده نیز در این پروژه حضور داشته باشد. در سه فیلم قبلی مجموعه فیلم The Expendables شاهد حضور ستارگان بزرگی از جمله آرنولد شوارزنگر، سیلوستر استالونه، هریسون فورد، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، جت لی، مل گیبسون، ژان کلود ون دام، تری کریوس و وسلی اسنایپس، بوده‌ایم و انتظار می‌رود که بخش زیادی از این بازیگران در فیلم چهارم و آخر این مجموعه نیز حضور داشته باشند.

فیلم The Expendables در سال ۲۰۱۰ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. دو قسمت بعدی این مجموعه نتوانستند موفقیت قسمت اول را تکرار کنند، اما با این حال، در گیشه عملکرد قابل قبولی را داشته‌اند. فیلم The Expendables 2 (بی‌مصرف‌ها ۲) در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و موفق شد ۲۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، فیلم The Expendables 3 (بی‌مصرف‌ها ۳) نیز در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفق شد ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی قسمت اول The Expendables بر عهده استالونه بود، اما کارگردانی قسمت دوم بر عهده سیمون وست و قسمت سوم بر عهده پاتریک هیوز بوده است.

سال گذشته کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم The Expendables 4 قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما بسیار بعید است که این فیلم در طول سال جاری میلادی به روی پرده‌های سینما برود و انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ اکران جدید این فیلم رسما تایید و اعلام شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده