نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

جدایی سیلوستر استالونه از مجموعه The Expendables

طبق شایعات منتشر شده، سیلوستر استالونه مجموعه The Expendables را ترک کرده است و دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت.

دی ماه سال گذشته، اعلام شد که توسعه و ساخت قسمت چهارم و پایانی فیلم The Expendables آغاز شده و قرار است این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. همچنین تایید شد که سیلوستر استالونه در فیلم The Expendables 4 باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما، گفته می‌شود او دیگر در این فیلم حضور نخواهد داشت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، استالونه که به خلق و ایجاد مجموعه The Expendables کمک کرده، این مجموعه را ترک کرده است. طبق گفته این وب‌سایت، او به علت اختلاف نظر و عقیده با آوی لرنر، رئیس کمپانی میلینیوم، در رابطه با فیلم The Expendables 4 تصمیم به ترک این پروژه گرفته است.

گفته می‌شود این اختلافات شامل انتخاب کارگردان، فیلمنامه و همچنین برخی از عناصر کیفی فیلم از جمله استودیویی که قرار است بر روی جلوه‌های ویژه فیلم The Expendables 4 کار کند، می‌شود. طبق گفته ددلاین، استالونه با وجود پیشنهاد دستمزدی معادل ۲۰ میلیون دلار پروژه ساخت فیلم The Expendables 4 را ترک کرده است. این دستمزد، بیشترین دستمزدی بوده که به استالونه در طول دوران بازیگری او پیشنهاد داده شده است. استالونه کارگردانی فیلم اول مجموعه The Expendables را بر عهده داشته و همچنین بر روی فیلمنامه دو قسمت اول این مجموعه نیز کار کرده است. لرنر در مصاحبه با وب‌سایت ددلاین وجود اختلافات با استالونه را تایید کرد، اما گفت که امیدوار است فیلم The Expendables 4 سرانجام ساخته شود. او گفت:

ما با استالونه دارای اختلاف نظر هستیم، اما این اختلافات برای بیش از یک و نیم سال پیش است. در حال حاضر هر یک دارای یک نظر هستیم. ما در ۹۵ درصد موارد به توافق رسیده‌ایم، اما در برخی از موارد در تولید این فیلم هنوز به توافق نرسیده‌ایم و اختلافاتی وجود دارد. من فکر نمی‌کنم که همه چیز به پایان رسیده باشد. اما شما هرچیزی که می‌خواهید می‌توانید بنویسید. به نظر من این مجموعه هنوز نمرده است.

The Expendables 2

قسمت اول مجموعه The Expendables در سال ۲۰۱۰ به روی پرده رفت و موفق شد ۳۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. دو قسمت بعدی این مجموعه نتوانستند موفقیت قسمت اول را تکرار کنند، با این حال، در گیشه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. قسمت دوم در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و موفق شد ۲۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، قسمت سوم نیز در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفق شد ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده