نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸

سریال John Wick رسما با نام The Continental معرفی شد

شبکه استارز رسما سریال John Wick را با نام The Continental معرفی کرد که با همکاری لاینزگیت ساخته خواهد شد.

سری فیلم‌های اکشن John Wick از جمله آثار این سبک در سال‌های اخیر بودند که استقبال خیلی خوب منتقدین و مخاطبان سینما را در پی داشتند. فیلم‌هایی با بازی کیانو ریوز در نقش جان ویک که قسمت سوم آن هم در درست ساخت است و چندی پیش اعلام شد که بازیگران این قسمت به زودی معرفی خواهند شد.

در حالی که از مدت‌ها پیش اخباری در رابطه با سریال جان ویک به گوش می‌رسد، امروز در جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه استارز رسما در دست ساخت بودن این سریال را تایید کرد که با همکاری لاینزگیت ساخته خواهد شد و The Continental نام دارد. وقایع این سریال در جهان جان ویک و شهر لس آنجلس جریان خواهند داشت. کریس آلبرشت، مدیرعامل شبکه استارز، ضمن معرفی این سریال گفت:

سریال و فیلم هرکدام جذابیت‌های خاص خودشان را خواهند داشت و هدف ما، این بوده که هر دو جذاب باشند. هنوز نقش کیانو ریوز در وقایع این سریال مشخص نیست اما وی قرار نیست شخصیت اصلی و کلیدی سریال The Continental باشد.

همچنین کارمی زلوتنیک، مسئول برنامه‌های شبکه استارز هم در این مورد گفت:

طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که کیانو ریوز را در بخش‌هایی از این سریال ببیند. ما فعلا در حال صحبت و برنامه‌ریزی در این رابطه هستیم.

مسئولیت تولید سریال The Continental به کریس کالینز واگذار شده است که پیش‌تر روی سریال‌هایی چون The Wire ،The Man in the High Castle و Sons of Anarchy کار کرده است. از طرف دیگر، کارگردانی اولین اپیزود این سریال هم برعهده چاد استاهلسکی، یکی از کارگردان‌های John Wick 1 و کارگردان John Wick 2 خواهد بود. همچنین استاهلسکی، کالینز، کیانو ریوز، دیوید لیچ، دِرِک کولستاد و باسیل ایوانیک تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که سریال The Continental از نظر زمانی در چه بازه‌ای جریان خواهد داشت و مثلا وقایع آن پیش از اولین فیلم جان ویک اتفاق می‌افتند یا خیر. همچنین هنوز تاریخی برای پخش این سریال هم اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده