نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

کارگردان فیلم The Hunger Games: Catching Fire سریال جدید اپل را می‌سازد

کمپانی اپل تایید کرد که فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم The Hunger Games: Catching Fire قرار است سریال جدید این شبکه را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی اپل ساخت سریال جدید خود را رسما تایید و اعلام کرده است. این پروژه قرار است یک سریال درام در آینده باشد و توسط فرانسیس لارنس، کارگردان سه قسمت پایانی فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه) تولید و منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اپل اخیرا ساخت یک سریال حماسی و درام را که اتفاقات آن قرار است در آینده رخ دهد، سفارش داده و استیون نایت، خالق سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز)، کار نوشتن فیلمنامه این پروژه را که در حال حاضر نامی ندارد، بر عهده خواهد داشت و کارگردانی این سریال بر عهده فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال) و دو قسمت فیلم The Hunger Games: Mockingjay (عطش مبارزه: زاغ مقلد)، خواهد بود.

Steven Knight and Francis Lawrence

سال گذشته، Apple از سرمایه‌گذاری یک میلیاردی خود برای ساخت و تولید محتوای اورجینال این کمپانی از جمله ساخت سریال، خبر داد و هدف از این سرمایه‌گذاری بزرگ را رقابت با شبکه‌های تلویزیونی مانند HBO و شبکه‌های استریم مانند نت فلیکس عنوان کرد. در ماه آبان امسال، شبکه اپل از همکاری با برایان فولر و استیون اسپیلبرگ برای ساخت ریبوت سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) خبر داد. ساخت این سریال بر عهده فولر خواهد بود و اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. همچنین اپل اخیرا ساخت یک سریال درام فضایی را سفارش داده است که ساخت آن بر عهده رونالد مور، سازنده سریال Battlestar Galactica (ناوبر فضایی گالاکتیکا)، خواهد بود.

علاوه بر این، اپل در حال ساخت یک سریال درام است که در این سریال جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون قرار است به ایفای نقش بپردازند. همچنین اوایل این ماه، اپل ساخت یک مستند را سفارش داد که قرار است در آن خانه‌های فوق‌العاده را بررسی کند و و در این مستند قرار است با سازندگان این خانه‌ها بیشتر آشنا شویم. با این حال، اپل هنوز نحوه انتشار و نمایش این سریال‌ها را توضیح نداده است. بسیاری اعتقاد دارند که اپل در نظر دارد تا سیستمی مشابه اپل موزیک را راه‌اندازی کند، اما بسیاری بر این باورند که این سیستم برای نمایش این سریال‌ها مناسب نیست و در برابر شبکه‌های استریم رقیب مانند نت‌فلیکس، آمازون و هولو، محکوم به شکست خواهد بود. با این حال، چیزی که مشخص است اپل برنامه‌های بزرگی را در سر دارد و به نظر می‌رسد که به‌دنبال گرفتن سهم بزرگی از بازار رو به رشد سریال‌ها و دنیای هالیوود است.


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده