نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از صحنه‌های فیلمبرداری فصل سوم سریال دردویل (Daredevil) منتشر شده که در آنها نشانه‌هایی از بازگشت و حضور ویلسون فیسک به چشم می‌خورد.

شخصیت شرور و منفی‌ای به نام ویلسون فیسک، یکی از بهترین آدم بد‌هایی است که تا به امروز در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده و به ایفای نقش پرداخته است. وینسنت دن آفریو به عنوان بازیگر نقش این شخصیت شرور توانست عملکرد و بازی بسیار درخشانی را در دو فصل اول سریال Daredevil (دردویل) به نمایش بگذارد و می‌توان گفت که بازی او در این نقش، یکی از عوامل موفقیت این سریال ابرقهرمانی و از نکات بسیار مثبت آن بوده است. تقریبا در ماه اکتبر بود که در طی خبری رسمی حضور دوباره وینسنت دن آفریو در قالب نقش شخصیت ویلسون فیسک در فصل سوم این سریال‌ ابرقهرمانی محبوب شبکه نتفلیکس، تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی توییتی، دو تصویر از صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال دردویل منتشر شده که تا حدودی نشان می‌دهد ما در فصل جدید این مجموه تلویزیونی، چه انتظاراتی از آن می‌توانیم داشته باشیم.

تولیدات فیلمبرداری فصل سوم سریال Daredevil در حال حاضر در شهر نیویورک در حال انجام است و تصاویری که در صفحه‌ای در توییتر منتشر شده، صحنه‌هایی است که در همین شهر فیلمبرداری شده است. در این تصاویر ما شاهد حضور دسته‌ای از مردم هستیم که به عنوان معترضان ضد ویلسون فیسک در فضای بیرونی یک هتل تجمع کرده‌اند. آخرین باری که ما این شخصیت را در این سریال ملاقات کردیم، مربوط به اتفاقات فصل دوم بود که به طور واضح او یک زندانی محسوب می‌شد اما با تصاویری که به تازگی منتشر شده دیگر نمی‌توان خیلی به این موضوع اطمینان داشت و به احتمال خیلی زیادی او دیگر یک فرد آزاد است. تصاویر منتشر شده از فصل سوم سریال دردویل:

Marvel

در حال حاضر تنها بازگشت چارلی کاکس در نقش دردویل و دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، در فصل سوم سریال Daredevil تایید شده است، اما انتظار می‌رود که در فصل سوم این سریال شاهد بازگشت بازیگران دیگری از جمله دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، الودی یونگ در نقش الکترا، رویس جانسون در نقش برت ماهونی و جفری کانتور در نقش میچل الیسون، نیز باشیم. از طرف دیگر هم شایعه شده که رزاریو داوسون با همان نقش خود، در فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فست) که آن هم در حال حاضر مرحله فیلمبرداری خود را می‌گذراند حضور داشته باشد.

در مصاحبه اخیری که گزارشگر سایت خبری Collider با وینسنت دن آفریو ترتیب داده بود، او درباره نقش ویلسون فیسک صحبت کرد و اینگونه اذعان کرد:

Marvel

من خیلی این نقش را دوست دارم و واقعا خوشحالم که می‌توانم آن را ایفا کنم. من از همان ابتدا دوست داشتم که به طرز خیلی خوب و صحیحی این کار را انجام دهم و همچنان هم قصد دارم همین مسیر را پیش گرفته و این راه درست را ادامه دهم. زمانی که فصل اول این مجموعه تلویزیونی در حال پخش بود خیلی خوب به یاد دارم که طرفداران دردویل و فیسک چگونه درباره آن صحبت می‌کردند. این قضیه، موضوع خیلی بزرگی برای آنها بود و این کاملا قابل درک است. صحبت‌های آنها خیلی ایده‌ها و الهامات زیادی به من منتقل کرد و همین موضوع روز به روز شوق و ذوق من برای این نقش را بیشتر می‌کرد.

در ادامه این مصاحبه، این بازیگر محبوب آمریکایی در میان صحبت‌های خود خطاب به طرفداران خود عنوان کرد که در فصل سوم این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی، چه انتظاراتی می‌توانند از او داشته باشند. او اینگونه درباره حضور خود در فصل سوم سخن گفت:

من تا به این لحظه، صحنه‌های خیلی جذاب و فوق‌العاده هیجان انگیزی را فیلمبرداری کرده‌ام. نسبت به فصل‌های قبل کمی متفاوت است اما هر چه باشد همان فیسک است و شباهت خیلی زیادی به شخصیت اصلی خودم است. در این میان صحنه‌های عاطفی زیادی هم وجود دارد. این شخصیت در حال رشد و تکامل است. نقطه و نکته مهمی که درباره آن وجود دارد، احساساتش است و ما قصد داریم در آینده‌ای نزدیک، او را بیش از پیش در این مورد جلو ببریم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده