نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

ادامه ساخت سریال Inhumans هنوز رسما لغو نشده است

شبکه ABC اعلام کرد که هنوز ادامه ساخت سریال اینهیومنز (Inhumans) رسما لغو نشده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چانینگ دانگی، رئیس شبکه ABC، اخیرا در مورد وضعیت و آینده برخی از سریال‌های این شبکه از جمله سریال Inhumans صحبت کرده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، در حاشیه تور مطبوعاتی TCA (انجمن منتقدان تلویزیونی)، دانگی گفت او فکر می‌کند که سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) و سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time) برای فصل آینده باز خواهند گشت؛ اما وضعیت سریال Inhumans مشخص نیست و او امیدوار است که ساخت فصل دوم این سریال نیز در نهایت تایید شود.

در حال حاضر پخش فصل هفتم سریال Once Upon a Time و فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از شبکه ABC ادامه دارد و انتظار می‌رود که این دو سریال به‌ترتیب برای فصل هشتم و ششم تمدید شوند و دانگی اضافه کرد که او کاملا در مورد تمدید این دو سریال برای حداقل یک فصل دیگر خوشبین است، اما این شبکه در مورد تمدید این دو سریال برای فصل آینده محتاط خواهد بود. دانگی در ادامه گفت که وضعیت سریال Inhumans برای بازگشت خوب نیست، اما ادامه ساخت این سریال هنوز رسما لغو نشده است. او گفت:

عملکرد این سریال در سطحی نبود که ما انتظار داشتیم.

Agents of SHIELD

دانگی در ادامه اضافه کرد که این شبکه هنوز تصمیم قطعی و رسمی برای ادامه یا لغو ساخت سریال Inhumans را نگرفته است. با این حال، انتظار می‌رود که شبکه ABC تا ماه می سال ۲۰۱۸ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۷)، که زمان اعلام تمدید یا لغو سریال‌های فصلی این شبکه است، تصمیم قطعی خود را در رابطه با آینده این سریال بگیرد. همچنین میانگین تعداد بیننده هر قسمت فصل اول سریال Inhumans حدود ۴.۱ میلیون بیننده اعلام شده که بسیار کمتر از انتظارات و پیش بینی‌های شبکه ABC بوده است و دانگی اضافه کرد که این آمار باعث کاهش علاقه و اشتیاق اعضای این شبکه برای تایید ساخت فصل دوم سریال Inhumans شده است.

فصل اول سریال Inhumans با واکنش بسیار تند منتقدان روبه‌رو شد و بسیاری آن را بدترین محصول تلویزیونی مارول تا به امروز می‌دانند. همچنین این سریال با واکنش منفی طرفداران و بینندگان نیز روبه‌رو شده است. انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک، ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش لوئیز، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Inhumans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال نیز بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده